Maskavas un Prūšu ielas krustojums allaž bijis noslogots un autovadītājiem prasa pamatīgi koncentrēt uzmanību. Maskavas ielai pie šī šķērsojuma ir trīs braukšanas joslas katrā virzienā, kā arī 7. un 9. tramvaja sliedes brauktuves atdalošajā joslā.
Lai veiktu kreiso pagriezienu uz Prūšu ielu, jāīsteno bīstams, sastrēgumus izraisošs, nepārredzams kreisais manevrs. Daudzu gadu laikā bijuši dažādi mazāk vai vairāk sekmīgi mēģinājumi satiksmes organizāciju šajā krustojumā uzlabot. Piemēram, no pulksten četriem pēcpusdienā līdz astoņiem vakarā kreisā pagrieziena manevram tagad atvēlēts ilgāks brīdis - divpadsmit sekunžu, pārējā laikā - astoņas sekundes.
«Kāpēc nevar Maskavas un Prūšu ielas krustojumu pārbūvēt līdzīgi kā Purvciemā Dzelzavas un G. Astras ielas krustojumu?» retoriski jautā lasītājs Uldis un turpina, «jāuzsver, ka iepriekšminētais krustojums ir pat sarežģītāks nekā krustojums Purvciemā, jo pa Maskavas ielu kursē tramvajs un ir arī cita sabiedriskā transporta josla. Ja tiek aizliegts kreisais pagrieziens, tas ir apsveicami, jo neveidojas sastrēgums to auto dēļ, kas griežas pa kreisi.»