Savdabīgā kampaņā šovu zvaigzne Kima Kardašjana reklamē jauno zīmola Skims apakšveļas līniju, kuras spilgtākie apģērba gabali ir krūšturi un topi ar izspiedušos krūtsgalu efektu. "Jūras līmeņi ceļas, ledāji kūst, un es neesmu zinātniece, taču ticu, ka sasilšana ir jūtama visur. Tāpēc iepazīstinu jūs ar krūšturi, kurā izskatīsities nosalusi neatkarīgi no tā, cik karsts būs visapkārt," paziņojusi Skims (zīmola vērtība tiek lēsta četru miljardu dolāru apmērā) līdzīpašniece Kardašjana.
Par klimata pārmaiņu izmantošanu reklāmas kampaņā ētisko pusi sabiedrības domas dalās – kādam Kardašjanas izteikumi šķiet asprātīgi, bet citi uzskata, ka slavenība pārkāpj robežas, vēsta Forbes.