Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 7. novembris
Lotārs, Helma

Asprātīga, bet vai ētiska kampaņa?

Joko par visu.

Savdabīgā kampaņā šovu zvaigzne Kima Kardašjana reklamē jauno zīmola Skims apakšveļas līniju, kuras spilgtākie apģērba gabali ir krūšturi un topi ar izspiedušos krūtsgalu efektu. "Jūras līmeņi ceļas, ledāji kūst, un es neesmu zinātniece, taču ticu, ka sasilšana ir jūtama visur. Tāpēc iepazīstinu jūs ar krūšturi, kurā izskatīsities nosalusi neatkarīgi no tā, cik karsts būs visapkārt," paziņojusi Skims (zīmola vērtība tiek lēsta četru miljardu dolāru apmērā) līdzīpašniece Kardašjana. 

Par klimata pārmaiņu izmantošanu reklāmas kampaņā ētisko pusi sabiedrības domas dalās – kādam Kardašjanas izteikumi šķiet asprātīgi, bet citi uzskata, ka slavenība pārkāpj robežas, vēsta Forbes.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Žurnāla "SestDiena" publikācijas

Vairāk Žurnāla "SestDiena" publikācijas


Aktuāli

Nevajag bažīties

Vieni to skatījās ar popkorna tūtām kā viskošāko šovu, citi pārdzīvoja par amerikāņu nācijas izvēli, vēl citi analizēja un prognozēja, ko pārmaiņas ASV prezidenta krēslā nesīs pārējai pasaulei. Tā ī...

Šonedēļ SestDienā

Vairāk Šonedēļ SestDienā


SestDienas salons

Vairāk SestDienas salons


Pasaule

Vairāk Pasaule


Politika

Vairāk Politika


Tēma

Vairāk Tēma


Pieredze

Vairāk Pieredze


In memoriam

Vairāk In memoriam


Tuvplānā

Vairāk Tuvplānā


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


Latvijai vajag

Vairāk Latvijai vajag


SestDienas receptes

Vairāk SestDienas receptes


Dienasgrāmata

Vairāk Dienasgrāmata