Jaroslavļas kamerteātris - tas ir pirmām kārtām mākslinieki Jurijs Vaksmans un Vladimirs Gusevs, kā arī režisors Vladimirs Voroncovs. Šī teātra rašanās vēsture ir ne visai tipiska, jo tieši Vaksmans un Gusevs bija idejiskie pamatlicēji, bet Voroncovu viņi uzaicināja pirmajam iestudējumam. Biežāk notiek otrādi: režisors savāc ap sevi domu biedru grupu.Aktieris Jurijs Vaksmans, kurš "perestrojkas" gados ir realizējis kaisli uz uzņēmējdarbību, izgājis kapitālistiskās ekonomikas skolu - savi restorāniņi Larnakā un Jeruzālemē, - atvēra, kad kļuva iespējams un vajadzīgs, restorānu "Aktieris" Jaroslavļas Arbatā - Kirova ielā. Parādījās "lieka" nauda, un kafejnīca momentāni pārvērtās par skatuvi, kur Vaksmans un Vladimirs Gusevs, toreiz vēl Jaunatnes teātra aktieris, sāka spēlēt savu pirmo izrādi "Intervija", kurā darbība norisinās šūšanas darbnīcā. Restorāna gadījuma apmeklētājiem, kuri izrādes laikā iegriezās uz tasīti kafijas, likās, ka viņi ir sajaukuši durvis un nokļuvuši ateljē. Spontānā performansa pieredze lika Jurijam Vaksmanam pieņemt vēl vienu nopietnāku lēmumu - par teātra organizēšanu.Jaroslavļas kamerteātris sākās ar Pitera Sueta "Interviju" - izrādi "diviem", kas tika ne vienu vien reizi premēta dažādos teātra festivālos un konkursos. Saprotams, ka Maskavas viesizrādes nevarēja iztikt bez "Intervijas". Izrādes pamatā ir doma par cilvēka cīņu pret birokrātisko elku (plašākā nozīmē - pret valsti), cīņu bezjēdzīgu, jau iepriekš zināma rezultāta dēļ: cilvēks vai nu pakļaujas, vai nu pārtrauc savu eksistenci. Sīks uzņēmējs Moskovecs (Gusevs), ēbrejs, bijušais Krievijas iedzīvotājs, apģērba remonta darbnīcas īpašnieks, grib apdrošināties, jau ne pirmo reizi, par desmit tūkstošiem dolāru, bet kāds nejauši pieraksta viņa iesniegumā lieko nullīti, un lūgums jau iznāk par simts tūkstošiem. Situācijas noskaidrošanai pie viņa dodas aģents (Vaksmans), kurš arī sarīko īstu pratināšanu, kas delikāti saucas par "interviju". Visa izrāde, būtībā, ir jautājumi un atbildes. Jautājumi - te parasti, te absurdi, te delikāti, te nekaunīgi ; bet atbildes - vienmēr vaļsirdīgas, kaut arī ne uzreiz patiesas. Aģenta personība un uzņēmēja liktenis veido kopēju izrādes uztveri: mēs vērojam traģēdiju, pie kam vienu no visbriesmīgākajām: kas tika apslēpta, bet nekur nedomāja pazust. Pamazām, pateicoties meistarīgi uzbūvētam dialogam, virsmā kā čūska izlīst tas, ko ilgus gadus Moskovecs neizlaida no sevis: sievas un meitas nāve (kurā viņš vaino vienīgi sevi), atrašanās koncentrācijas nometnē...Piedalās nopelniem bagātais mākslinieks V. Gusevs un J. Vaksmans.Biļetes www.bilesuserviss.lv
Intervija
Lielo aktieru un lielo ideju teātris, kā ir rakstīts tā mājaslapā, ir vienīgais privātais repertuāra teātris Krievijā. Vienīgais vai ne, noskaidrot nav tik vienkārši, taču intrigas situācija ir citā: cik var būt interesanti, izrādās, skatīties uz diviem cilvēkiem (vieniem un tiem pašiem) trijās izrādēs pēc kārtas.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.