No mūzikas ierakstu pārdošanas gūtie ieņēmumi 2015.gadā sasnieguši 15 miljardus ASV dolāru (13,2 miljardus eiro), kas ir par 3,2% vairāk nekā iepriekšējā gadā.
Par to jāpateicas mūzikas straumēšanas strauji augošajai popularitātei, norāda IFPI.
Līdz 1998.gadam mūzikas ierakstu pārdošanas apjoms katru gadu pieauga par apmēram 4,8%, taču pēc tam bija vērojamas tikai nelielas izmaiņas.
Taču kopējie ieņēmumi joprojām ir par trešdaļu mazāki nekā 90.gadu beigās, kad mūziku sāka iegūt internetā, tostarp pirātiskajās vietnēs.
Pagājušajā gadā mūzikas straumēšana pirmoreiz pārspēja taustāmo mūzikas ierakstu formātu pārdošanu.
IFPI lēš, ka 68 miljoni cilvēku visā pasaulē ir straumēšanas pakalpojumu abonenti. 2010.gadā šādus pakalpojumus abonēja tikai apmēram astoņi miljoni cilvēku.
Pagājušā gada laikā straumēšanas pakalpojumu ieņēmumi pieauga par 45,2%.
Taču mūzikas industrijas pārstāvji uzskata, ka ir iespējams pelnīt vēl daudz vairāk.
"Mūzika joprojām netiek pienācīgi novērtēta," sacīja kompānijas Warner Music Group pārstāvis Stjū Bergens. "Pašlaik industrijā valda patiess optimisms, taču vēl tāls ceļš ejams, līdz varēsim pasludināt misiju par izdevušos."
IFPI ziņojumā tika nopeltas tādas "platformas ar lietotāju augšupielādētu saturu" kā video vietne YouTube. Apmēram 900 miljoni cilvēku par brīvu klausās mūziku bezmaksas vietnēs, kurās izvietotas reklāmas, uzsver IFPI.