Jaunākajam studijas albumam Simulation Theory mūziķi iedvesmojušies no sintroka un astoņdesmito gadu vizuālās estētikas. Albumam veltītajā koncertturnejā grupa aizrāvusies ar tehniskām instalācijām un galvu reibinošām lāzeru projekcijām. Neona gaismās tērpti dejotāji, dūmu piepildīts un uz skatītāju centrēts šovs ar milzīgu robotu pārspēja jebkuras vizuālās gaidas un sasniedza muzikālās gaumes virsotnes.
Koncertā dārdēja ne vien jaunākais albums Simulation Theory, bet arī tādi publikas iecienīti singli kā Time Is Running Out, Uprising, Psycho, Madness un Starlight. Pārsteidza muzikāli un tehniski līdz šim, nebaidīšos atzīt, pasaules mērogā visniansētāk pārdomātā un iespaidīgākā šova autoru spēja aizskart ikkatru emocionālo stīgu, tik piesātinātā koncertā starp apdullinošām basu un elektriskās ģitāras notīm ievijot dvēseliski izjustās mīlas balādes, kuras papildināja neiedomājami horeogrāfiskie un pat alpīnisma cienīgi elementi.
Muse pierādīja, ka šovā ir vieta gan trompetēm, gan tehnoloģiju laikmeta augstākajām virsotnēm ar akrobātiem, dūmu metējām un lāzeru cīņu ekspertiem.
Šova mērķis uzstādīt jaunu etalonu mūzikas pasaulē viennozīmīgi ir sevi attaisnojis, neviļus starp izcilākajām instalācijām liekot aizdomāties arī par to, cik propogandas piepildītā un no tehnoloģijām atkarīgā pasaulē mēs šobrīd attīstām vai degradējam katrs sevi.
Jāpiebilst, ka koncerta īpašais viesis, aktieris un mūziķis Kīfers Sazerlends, pirms tā aizrāva skatītājus ar harizmātiskām un autobiogrāfiskām dziesmām, papildinot muzicēšanu ar piezemētu un izjustu humoru.