Britu zinātnieku veiktā aptaujā noskaidrots, ka pievilcīgie dažādu formu suvenīri biežāk izsauc pozitīvas emocijas par piedzīvotajiem ceļojumiem nekā skatīšanās fotogrāfijās, jo tie vienmēr ir acu priekšā.
Liverpūles Universitātes pētnieku veiktajā aptaujā noskaidrots, ka magnēti lielai daļai cilvēku atgādina par ceļojumiem katru reizi, kad viņi atver ledusskapja durvis. Turklāt tie atsauc atmiņā gan visu ceļojumu, gan paša suvenīra iegādes apstākļus, gan cilvēkus, ar kuriem būts kopā ceļojumā. Tas veido pozitīvu emociju kopumu. "Tā kā magnēti iekļaujas ikdienas mājas soļa ritmos, tie ir aktīvie aģenti pēcsvētku atmiņu stimulēšanā. Tiem piemīt kompleksa spēja ietekmēt ikdienas dzīvi vēl ilgi pēc brīvdienu beigām," rakstīts žurnālā Annals of Tourism Research publicētajā ziņojumā.