Šajā seriālā viņa cenšas parādīt savu patieso būtību, atklājot personīgākas dzīves šķautnes, piemēram, gatavošanu un dārzkopību. Tomēr kritiķi apgalvo, ka šova pārāk izkoptā un inscenētā daba mazina tā autentiskumu, radot pretrunas starp viņas vēlmi būt īstai un šova uzstādījumu. Turklāt viņas jaunais dzīvesstila zīmols As Ever saskaras ar juridiskām problēmām, tostarp apsūdzībām par logotipa līdzību Spānijas pilsētas Porreras ģerbonim un iespējamu preču zīmes pārkāpumu ar Ņujorkas uzņēmumu ar tādu pašu nosaukumu. Šīs problēmas var ietekmēt viņas centienus atjaunot savu tēlu un panākt patiesu saikni ar auditoriju.
Porreras mēre Ksiska Mora ir izteikusi neapmierinātību, ka viņas mazajai pašvaldībai nav finansiālu iespēju iesūdzēt Mārklu par viņas zīmola logotipa plaģiātu. Mora apgalvo, ka Mārklas logotips ir gandrīz identisks Porreras ģerbonim, kas datēts ar 1370. gadu. Porreras ģerbonī attēlota palma starp divām bezdelīgām, savukārt Mārklas logotipā redzama palma starp diviem kolibri. Lai gan tiesvedība būtu pārāk dārga mazajai pašvaldībai, mēre aicina Mārklu mainīt logotipu, uzsverot tā kultūras nozīmi pilsētai. Viņa arī norāda: lai gan šī situācija ir pievērsusi uzmanību Porreras pilsētai, kas pazīstama ar saviem vīna dārziem un vējdzirnavām, iedzīvotāji vēlas, lai viņu ģerbonis netiktu izmantots komerciāliem nolūkiem, vēsta medijs VanityFair.