Medijs Mixmag duetu Autechre nodēvējis par “neaprakstāmi ietekmīgu”, un Resident Advisor - par “ikonisku”, savukārt Fact Magazine apgalvo, ka Autechre radījuši dažus no visu laiku nozīmīgākajiem elektroniskās mūzikas ierakstiem. Visbeidzot, mūzikas kritikas portāls Pitchfork projekta kulturālo nozīmi rezumē sekojoši: “Viņi nostiprinājuši savu reputāciju, sadalot publiku tajos, kas elektroniskajā mūzikā vien iemērcē pēdas, un tajos, kas par to interesējas padziļināti.”
Autechre pirmsākumi meklējami reivu vilnī, kas 1990. gados pārņēma Eiropu. Elektroniskā deju mūzika, kas pie ierobežotām tehnoloģiskām iespējām attīstījās 1980./1990.gadu mijā un riskēja ieslīgt vienveidīgā house mūzikā, guva jaunu izrāvienu caur vizionāro izdevniecību Warp Records Šefīldā, Anglijā. Tā atrada potenciālu māksliniekos, kas uztvēra laikmeta atsvešinātās noskaņas un strauji nākošo tehnoloģisko attīstību, un spēja uz indie mūzikas, reivu un postindustriālā estētiskā fona radīt novatorisku deju mūziku, kurā, cita starpā, apvienojās asimetriski un lauzti ritmi un Braiena Īno iedvesmots minimālisms. Šai izteiksmei pat tika piešķirts žanra nosaukums – IDM jeb inteliģentā deju mūzika. Autechre nozīmi nav iespējams pārspīlēt – to par iedvesmas avotu nosaukusi pat rokgrupa Radiohead; dueta nosaukums ir vienlīdzīgs ar IDM un šī perioda skaņu, tajā pašā laika duets vairākkārt paudis neapmierinātību ar šo jēdzienu, apgalvojot, ka tas ir pārlieku augstprātīgs un savā ziņā amerikānisks.
Autechre ir vairāki posmi, kuros nereti saplūdušas dažādas stilistikas – šie posmi ir savstarpēji visai atšķirīgi; nereti pat gadās, ka dueta cienītāji, augstu vērtējot vienu tā daiļrades posmu, ir vēsāk noskaņoti pret kādu citu. Kā raksta medijs Fact Magazine, “Autechre vienmēr ir bijis viens no viedokļus polarizējošākajiem projektiem elektroniskajā mūzikā, būdams tāds pat saviem faniem.” Pirmais dueta posms, ko iezīmē pazīstamie albumi Amber un Incunabula, ir ambienti ritmisks, taču 1994.gada albums Anti EP ieveda grupu izteiktā deju mūzikas teritorijā. 1990.gadu otrā puse nāca ar estētisku lūzumu un tādu hrestomātisku elektroniskās mūzikas albumu kā Tri Repetae, kurā dzirdami minimāli, salti un arvien sarežģītāki ritmi, kā arī sadarbību ar britu videomākslinieku Krisu Kaningemu (Chris Cunningham), kas veidojis zināmākos Autechre un Aphex Twin videoklipus. Pēc tūkstošgades mijas tapušie ieraksti Confield, Draft 7.30 un Untilted pārstāv dueta skaniski izaicinošāko posmu ar jo lielākā mērā dekonstruētiem un lauztiem ritmiem, neskaitāmiem savstarpēji kontrastējošu skaņu slāņiem un skaņu režijas dzelmēs paslēptām atturīgām melodijām, kuru apstrāde pieskaitāma avangarda elektronikas labākajiem paraugiem.
Četras stundas garo albumu elseq 1-5 duets popualrizēja arī festivālā Skaņu mežs 2016 savas tūres ietvaros. Tam sekoja digitālā koncertierakstu kolekcija AE_LIVE, negaidīti melodiskie ieraksti SIGN un PLUS, senāku albumu pārizdevumi, kā arī darbu apkopojums NTS Sessions, kas sākotnēji radīts interneta radiostacijai ar tādu pašu nosaukumu. Šo periodu iezīmēja pozitīvu kritiķu atsauksmju daudzums (Pitchfork vērtējumi robežās no 8.1 līdz 9) un atjaunots publicitātes pieaugums - savdabīgs brīdis eksperimentālās mūzikas attiecībās ar plašu publiku bija 2020. gada oktobris, kad intervija ar Autechre parādījās izdevuma The New York Times priekšlapā. Intervijā dueta mūzika tikusi raksturota kā “aktuālāka nekā paši mūziķi apzinās”. Mūziķi pēdējo gadu laikā uzstājušies tādos festivālos kā Rewire un Unsound. Biļetes uz Autechre pērnā gada koncertu Lisabonā tikušas izpārdotas nepilnas nedēļas laikā.
Kā allaž, Autechre savu priekšnesumu sniegs pilnīgā tumsā - publikai tiek lūgts priekšnesuma laikā neizgaismot telpu ar telefonu ekrāniem.
Divu dienu biļetes nopērkamas www.bilesuserviss.lv, un to cena ir 50 EUR.
Jau pērn tika izziņots, ka Skaņu mežā 2024 uzstāsies vēsturiski nozīmīgā trokšņu mūzikas grupa Smegma, taču šis priekšnesums ir ticis atcelts, jo janvārī mūžībā aizgāja tās atslēgas dalībnieks Eiss Farens Fords (Ace Farren Ford).