Mākslinieka Rolanda Krutova saknes meklējamas tepat Rēzeknē, savulaik mācījies Rēzeknes Mākslas koledžā (tagadējā Rēzeknes Mākslas un dizaina vidusskola), beidzis mākslas maģistrantūru Latvijas Mākslas akadēmijā un ir piedalījies dažādās izstādēs un guvis prestižus panākumus starptautiskos konkursos vairāk nekā 20 valstīs, pārstāvot Latviju, tostarp Ķīnā, Korejā, Francijā, Itālijā, Apvienotajos Arābu Emirātos, Austrālijā, Japānā, Krievijā, Spānijā, Vācijā u. c.
Mākslinieka darbi atrodas muzejos gan Latvijā, gan arī ārzemēs, kā arī privātkolekcijās dažādās pasaules valstīs. 2009. gadā mākslinieks saņēma Craft Ideal godalgu mākslas biennālē Outside the Box, Korejā. 2010. gadā Polijas 8. minitekstīliju triennālē ieguva Atzinības godalgu. 2011. gadā prestižajā minitekstīliju triennālē Komo ieguvis Grand Prix. Mākslinieks ir Latvijas Mākslinieku savienības, FITMA (Taivāna) organizācijas un Latvijas Tekstilmākslas asociācijas biedrs.
Rolanda Krutova darbi ir veidoti dažādās jaunās tehnikās – gan digitālo steļļu gobelēni, gan darbi, kas tapuši, apvienojot sietspiedes tehniku ar vairākām autortehnikām, demonstrējot šīs mākslas daudzveidību – no niansētām miniatūrām, kas līdzinās grafikas darbiem, līdz daudzfigūru kompozīcijām, kurās savirpināti dažādi materiāli un tehnikas. Paralēli dažādām jaunām tehnikām Rolands Krutovs strādā klasiskajā gobelēnā, kā arī glezno un nodarbojas ar melnbalto fotogrāfiju.
Literatūrzinātniece Agija Ābiķe-Kondrāte izstādes priekšvārdā par mākslinieku raksta: “R. Krutova darbu smalkais un tehniski novatoriskais raksturs nojauc klasiskus priekšstatus par tekstilmākslas kanoniem, vienlaikus neatsakoties no tradicionālām tehnikām. Autortehniku izmantojums ir balstīts intuitīvā izvēlē un mākslinieciskais rokraksts rod arvien jaunas pilnveides šķautnes un formveides, kā ar tematiskos padziļinājumus."
Latgales vēstniecībā Gors skatāma mākslinieka darbu izstāde Pietauvot bezgalību, kurā aplūkojami gan tieši šai izstādei tapuši darbi, gan arī arī vairāki mākslas darbi, kas piedalījušies nozīmīgās starptautiskās izstādēs, izturot konkursus Itālijā, Ķīnā, Polijā, Francijā u.c.
Mākslinieks, raksturojot personālizstādes ideju, saka, ka Pietauvot bezgalību ir par vēlmi aptvert neaptveramo, kaut mazliet pietuvoties dzīves nozīmei, jēgai, simboliski pietauvot savu Bezgalības sajūtu. Svarīgi ir apjaust, apzināt un piepildīt sev ko būtisku – kas liek meklēt sevi, dzīves turpinājumu... Bezgalības simbols, savijies astotniekā kā nesaraujama tauva, simbolizē arī to, ka, vienā daļā tai paplašinoties, otra kļūst mazāka. Lineāru laika posmu savstarpējās attieksmes ir neizbēgamas. Pagātne savijas ar nākotni un to krustpunktā ir tagadne, pati dzīve.
Izstādes apmeklējums ikvienam interesentam ir bezmaksas.