Saskarsme ar slikto, nevēlamo vai grūto saasina sava “es” izpratni, indivīda iekšpasaulei dažbrīd sākot dominēt pār apkārtējo. Izkļūšanai no mokošā sasprindzinājuma un iekšējā līdzsvara atgūšanai nereti tiek izmantoti visdažādākie līdzekļi. Pat ja risinājums ar laiku tiek atrasts, aktuāls ir jautājums par atbildību iesaistīto priekšā. Vai slikta pieredze skar tikai indivīdu un vai tā var tikt nodota citiem? Kad glābējs kļūst par upuri, bet upuris par varmāku? Kuru no problēmas risinājumiem izvēlēties un vai kāds no iespējamajiem scenārijiem vispār ir labākais?Andas Lāces jaunā personālizstāde Es es es risina eksistenciālu konfliktu un izspēlē tā iespējamos risinājumus. Viņas līdzšinējā monohromā krāsu gamma šoreiz papildinās ar sarkaniem akcentiem, gleznas instalācijas veidā izšķīst telpā, bet divu performanču laikā ar mūziķu līdzdalību iegūst attīroša un atjaunojoša rituāla formu. Līdzīgi kā iepriekšējās, arī šī Lāces izstāde jeb triju notikumu cikls savij privātus iespaidus, emocionālus pārdzīvojumus, mitoloģiskus un reliģiskus tēlus, kopā radot vizuālu, skanisku un horeogrāfisku vēstījumu par norisēm cilvēka iekšienē.Andas Lāces (1982) izstāžu un performanču projekti ir daudzslāņaini gleznieciskās statikas un telplaikā noritošas, audiovizuālas horeogrāfijas sakausējumi. Viņas monohromajā glezniecībā dominē abstrahēti tēli un ekspresīvi triepienu žesti. Tie nereti liek domāt par glezniecību kā horeogrāfisku procesu, kurā iesaistās audekls, ota un krāsa, kā arī mākslinieces ķermeņa kustība telpā un pie gleznas plaknes.
Anda Lāce. Es es es
Mūkusalas Mākslas salona Lielajā zālē norisinās Andas Lāces personālizstāde Es es es. Izstāde iekļaujas trīs pasākumu ciklā Iekšējā Es uzsprāgšana, seku savākšanas un neitralizēšanas varianti. Tā vadlīnija ir indivīda saskare ar nevēlamo un viņa spēja risināt negatīvas pieredzes radīto iekšējo konfliktu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.