Kopumā par īpašo cenu – 9 latiem – tika pārdotas 2150 biļetes. „Godīgi sakot, negaidījām, ka cilvēku interese par festivālu šogad būs tik iespaidīga. Jau pēc dažām minūtēm kopš sākuma, sapratām, ka mums „jālauž” dotais solījums, ka nevaram apstāties pie tūkstoša, ka īpašais piedāvājums jādubulto. Pretējā gadījumā, domājam, cilvēki, kuri speciāli bija gaidījuši tirdzniecības sākumu, lai tiktu pie īpašās akcijas biļetes, mūs nesaprastu,” situāciju komentē festivāla rīkotāji, brāļi Raivo un Mareks Mediņi. Šobrīd pieejamas nākamās 3000 biļetes uz abām festivāla, kuru cena ir 15 lati. Jāpiebilst, ka uz šīm biļetēm jau attiecas festivāla sadarbības partneru – „Tele2” un „Zelta Zivtiņas”, kā arī alus dzērienu „D-Light” un „D-Night” piedāvātās atlaižu akcijas, par kurām vairāk var izlasīt atbalstītāju interneta mājas lapās, kā arī festivāla lapā – www.beachparty.lv.
Pirmās biļetes uz festivālu „Tele2 Baltic Beach Party” izpirktas rekordlielā ātrumā
Negaidīti ātri šodien, 2.jūnijā tika izpirktas festivāla „Tele2 Baltic Beach Party” pirmās biļetes par īpašo cenu, informē festivāla organizatoru pārstāvis Edgars Džiguns. Tikai 2 minūtes vajadzēja pirmajām 240 biļetēm, pēc 10 minūtēm notirgotas jau bija 1270 biļetes uz abām festivāla dienām. Reaģējot uz milzīgo interesi, festivāla rīkotāji nekavējoties pieņēma lēmumu turpināt akcijas biļešu tirdzniecību.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.