Džuzepes Verdi operas jauniestudējums, kuru veidojuši kanādiešu diriģents Janiks Nezē-Segēns un amerikāņu režisors Bārtlets Šērs, septembrī svinīgi atklāja Metropolitēna operas jauno sezonu. Režisors interpretē šo darbu kā psiholoģisku drāmu, tās darbība pārcelta no Šekspīra traģēdijas iezīmētajām XV gadsimta beigām tuvāk operas pirmizrādes laikam – XIX gadsimta beigām.
Recenzijās tiek cildinātas Aleksandra Antoņenko vokālās spējas (viņš ir viens no labākajiem Otello lomas atveidotājiem, kuru mūsdienu operas pasaulē nav daudz), taču kritiķi norāda, ka viņš nav «dabisks aktieris» un dažās ainās izskatās apjucis. Latvijas tenoram izrādē ir izcili partneri – Jago atveido pieredzes bagātais serbu baritons Žeļko Lučičs, savukārt Dezdemonas lomā debitē bulgāru soprāns Soņa Jončeva, kurai tiek prognozēta spoža nākotne.
Plašsaziņas līdzekļi ziņo, ka skatītāji Metropolitēna operā viņu klausās, aizturēdami elpu, savukārt laikraksta The New York Times apskatnieks uzdod retorisku jautājumu: kurš soprāns pašlaik spēj nodziedāt Dezdemonas dziesmu par vītolu un pirmsnāves lūgšanu labāk par Soņu Jončevu?