Gāzi grīdā @@
Režisors Antonio Negrets. Lomās Skots Īstvuds, Fredijs Torps, Ana de Armasa, Simons Abkarians, Gaia Veisa u. c.
Pamatā Eiropā, Francijas dienvidos, filmēts amerikāņu režisora Antonio Negreta darbs – Francijas un ASV kopražojums –, kurā ir gan atsauces uz Ātrs un bez žēlastības franšīzi, gan aplaupīšanas filmu, piemēram, Aplaupīšana itāļu stilā/The Italian Job, tematiskajiem un sižetiskajiem elementiem. Tā ir filma par mašīnām kā fetiša objektiem, kas tiek iekāroti un zagti. Galvenie varoņi – divi brāļi Fosteri – ir izveicīgi luksusa mašīnu zagļi, kuriem, lai glābtu savu ādu, ir jānolaupa unikāls objekts Marseļas mafijas bosa uzdevumā.
Valeriāns un tūkstoš planētu pilsēta @@@
Režisors Liks Besons. Lomās Deins Dehāns, Kara Delaviņa, Riana, Klaivs Ouens, Džons Gudmens, Ītans Hoks
Franču režisors un producents Liks Besons vienmēr ir bijis viens no Eiropas ambiciozākajiem filmu veidotājiem jau kopš vērienīgā un stilīgā Piektā elementa/ The Fifth Element (1997). Pēc 20 gadiem tapušajā Valeriānā, kura pamatā ir komiksu sērija, Besons turpina Piektajā elementā reiz sasniegto – radīt tehnoloģiski un stilistiski unikālu fantastikas žanra filmu, kas būtu izaicinājums arī Holivudas blokbasteriem. Valeriānā Besons spridzina ar specefektiem un ieinteresē ar īpatnējiem nākotnes pasaules radījumiem – citplanētiešiem.
Vāģi 3. @@@
Režisors Braiens Fī jaunums
Disneja un Pixar studiju produkts Vāģi 3 ir vēl viens veltījums automašīnu spēkam un dailei – produkts ir "fasēts" ģimeņu auditorijai un vispirms tiem, kuri atminas pirmos Vāģus, kas tapuši 2006. un 2011. gadā. Vāģu sērija ir viena no oriģinālākajām amerikāņu animācijā, tā fascinē ar prasmi cilvēciskot un individualizēt dažādu zīmolu automašīnas. Kritiķiem Vāģi 3 patīk – filma tiek slavēta par emocionalitāti un cilvēciskām intonācijām, tā neizvairās arī no šķietami skumjām tēmām, piemēram, novecošanas.
Denkerka @@@@@
Režisors Kristofers Nolans. Lomās Toms Hārdijs, Kenets Brana, Marks Railenss, Kilians Mērfijs u. c.
Iespējams, ir grūti saņemties, lai vasarā dotos skatīties kara filmu. Tomēr mākslas un kino vēstures vārdā ir vērts! Kritiķu saime jau ir pasludinājusi šo Kristofera Nolana darbu par režisora labāko filmu. Denkerka šokē ar intensitāti un spriedzi, kas koncentrēta līdz kinozālē teju fiziski sajūtamam blīvumam. Kara elle Denkerkā 1940. gadā, kur no aplenkuma centās izkļūt britu un franču karavīri, ir radīta ar apbrīnojamu rafinētību un profesionalitāti – nāve ir visur – gaisā, uz sauszemes un jūrā.