Elvīra Pinnis savā agrīnajā mākslas attīstības periodā iespaidojās no sengrieķu tanagras figūriņām (ap 20 cm augstas apdedzināta māla figūriņas), kuras iepazina savā Parīzes dzīves laikā Luvras muzeja plašajos krājumos. Rūdolfs Pinnis, būdams gleznotājs šajā ekspozīcijā pārstāvēts ar lielformāta aktu zīmējumiem gan ogles, gan sangīnas tehnikā. Šie zīmējumi gandrīz ne reizi nav publiski eksponēti. Zīmēti no dzīviem modeļiem viņa Vaļņu ielas personīgajā darbnīcā.Izstādes vadmotīvs – poetizēts sievietes tēls kā sīkplastikā, tā zīmējumos. Izņēmums ir dzejnieka Raiņa tēls (ģipsī), kas veidots, kā mets pieminekļa konkursam četrdesmito gadu beigās, piecdesmito sākumā, bet materiālā tā arī nerealizēts.
Elvīra un Rūdofs Pinnis. Sievietes un Sievietes
Izstādes autori ir mākslinieku pāris Elvīra Pinnis ( 1907-1984) un Rūdofs Pinnis (1902-1992). Viņu abu mākslinieciskā darbība iesākās Francijā, Parīzē, kur abi ieradās studēt mākslu.Elvīra ir tēlniece – sīklpastiķe, veidojusi māla figūriņas, tās apdedzinot un nobeigumā krāsojot vai glazējot. Tēmas – graciozas, jaunas dāmas smalkos tērpos, tautu meitas etnogrāfiski precīzos kostīmos, mātes ar bērniem, arī dzīvnieku figūriņas.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.