Preču un pakalpojumu trūkuma dēļ padomju okupācijas laikā Baltijas valstīs uzplauka melnā tirgus tradīcijas, kas lika pamatu sarežģītiem noziedzības tīkliem vēlākos gados. Rekets (tā sauktais jumts), korupcija, mafijas kari, bandītisms, kur pat niecīgs konflikts varēja beigties ar ieroču un sprāgstvielu izmantošanu - tā bija deviņdesmito gadu realitāte. Arnoldu Andersonu šajā pasaulē ieveda tēvs, kuram tolaik piederēja ārzemju valūtas maiņas punkts Rīgas Centrāltirgū. No bērna skatpunkta tā bija vienlīdz draudīga un aizraujoša vide, pilna ar izteiksmīgiem personāžiem, kas piekopa reglamentētu dreskodu.
Savā jaunākajā gleznu sērijā Andersons ir jūtīgi fiksējis tā laika kriminālo aprindu glamūra reālijas - viņa darbu centrā ir bumeri, puškas, naļiks, kožaki un nakolkas. Bērnības varoņi, kas iespiedušies eidētiskās atmiņas slāņos, rosina savērpt ap tiem fantastiskus stāstus. Lai gan mākslinieka kontakts ar tēvu ir zudis, uzaugšana pagrīdes operāciju virpulī atstājusi netiešu iespaidu uz Andersona glezniecības rokrakstu. Izstāde Adrenalīns būs līdz šim ievērojamākā Arnolda Andersona personālekspozīcija Rīgā. Izvairoties no politizācijas, mākslinieks reflektē par šo reģionā leģendāro desmitgadi caur seksualizētu skatījumu, kurā vienlaikus sastopas skaistais, neglītais, patīkamais un riebīgais.