Agnese Dzene
Jebkurā vidējā vai lielā pilsētā Nīderlandē ir vismaz viens H&M veikals. Tas raksturo zīmola popularitāti. H&M popularitāte Nīderlandē izskaidrojama ar to, ka holandietes pucēšanos izprot savādāk nekā latvietes, respektīvi, pucēšanās holandietēm ir mazsvarīgāka. H&M cenas ir draudzīgas un pieņemamas, kvalitāte - atbilstoša cenai. Ar draudzīgām cenām jāsaprot, piemēram, blūzīte par 14 eiro (ap Ls 9,8), topiņi - septiņi eiro (Ls 4,9), bikses par 20 eiro (Ls 14), smalkāks mētelītis - 50 eiro (Ls 35). Klientu loks pa vidu starp Zara un New Yorker cienītājiem, vecumā no 14 līdz 50, jo sortiments ir daudzveidīgs un arī veikali orientēti uz dažādām mērķauditorijām - gan jauniešiem, gan vecākiem cilvēkiem. Vecāka gadagājuma cilvēki pērk apģērbu atpūtai, brīvajam laikam, jaunāki cilvēki - pārsvarā topiņus, vienkāršas bikses, dažādus atpūtas un ballīšu variantus. Nīderlandieši par H&M izsakās pozitīvi un lakoniski: lēti, atbilstoša kvalitāte, regulāras atlaides. Vienīgi pastāv risks, katram trešajam uz ielas satiktajam cilvēkam būs tāds pats apģērbs.