A. Antoņenko, kurš Londonas Karaliskajā operā debitēja sezonas sākumā, 2011. gada septembrī Džakomo Pučīni Triptiha viencēlienā Apmetnis, - bijis pārliecinošs un ar smalki izlīdzinātu toni, kādu šajā lomā mēdz uzskatīt par neiespējamu. «Balsij varbūt vēl pietrūkst kādas unces metāliskās trompetes skaņas, taču tai ir apjomīga, saviļņojoša skaņa, un Latvijas tenors ir arī iespaidīgs aktieris,» laikraksts slavē A. Antoņenko.
Iestudējuma atjaunojumam, kura pirmizrāde notika 12. jūlijā, ierādīta goda vieta Pasaules Šekspīra festivālā. Patlaban līdz 24. jūlijam turpinās piecu izrāžu sērija. Mīlestības, greizsirdības un nodevības drāmā Antoņenko un Harterosa ir kopā ar Luiso Gallo (Jago), Antonio Poli (Kassio) un Hannu Hipu (Emīlija).
«Gloriuous, absolutely glorious!» izsaucas Opera-Britannia.com, sakot, ka tikai tā iespējams aprakstīt satriecošo pirmizrādi: «A. Antoņenko vēriens un temperaments aizrāva elpu, viņš nešaubīgi ir labākais Otello kopš Vikera un Makkrakena. Viņš ar Harterosu ir operas sapņu pāris.» Theartsdesk.com piebilst: «Plasido Domingo, kurš daudzos gadus te bijis Otello etalons, noteikti noņemtu cepuri šo abu priekšā.»
«Tā bija gudra izvēle. Elijas Mošinska 1987. gada iestudējums joprojām ir pievilcīgs ar vidi, kas ļauj dziedātājiem daudz brīvības. Solistu sastāvs ir saskanīgs, to uzkurināja satriecošais orķestra izpildījums,» vērtē Financial Times (16.VII). «A. Antoņenko varbūt nav iespaidīgākais Otello, kādi bijuši Koventgārdenā, taču viņam noteikti pietiek spēka un augstsprieguma, un tēraudcietais balss tembrs radīja tieši to intensitāti, kas šai lomai nepieciešama,» norāda kritiķis. Kad likteņa nolemtais pāris stāvēja kā sasaluši laikā Venēcijas sūtņa priekšā, izrāde sasniegusi klasiskās traģēdijas augstumus.
Otello ir viena no A. Antoņenko spilgtākajām lomām. Viņš tajā debitēja Zalcburgas festivālā Rikardo Muti diriģētajā jauniestudējumā 2008. gadā. Sadarbībā ar Maestro Muti viņš Otello lomā iejuties arī Romas operā un pērn koncertuzvedumos Čikāgā un Ņujorkā. Otello rakstura kolīzijas izdzīvotas arī kopā ar diriģēšanas vecmeistaru Vladimiru Fedosejevu Maskavā, ar Renē Flemingu Dezdemonas lomā Parīzē, kā arī Ādama Fišera vadībā Vīnes Valsts operā. Šovasar, 10. jūnijā, A. Antoņenko to dziedāja Valerija Gergijeva diriģētajā koncertuzvedumā Sanktpēterburgas festivālā Baltās naktis. Jauniestudējumi ar Latvijas tenoru Otello lomā taps 2015. gadā Milānas La Scala un 2016. gadā Ņujorkas Metropolitēnā.