Sezonas sākumā JRT piedāvās Tenesija Viljamsa lugas Ilgu tramvajs iestudējumu Ineses Mičules režijā, kurā galvenās lomas uzticētas Elitai Kļaviņai un Andrim Keišam. Pēc A. Hermaņa domām, ir grēks neiestudēt šo lugu, ja trupā ir šādi aktieri. Repertuārā būs vēl viena amerikāņu dramaturga, jaunākās paaudzes pārstāvja Džeka Džepsona kamerdrāma Rupucis. «Lauris Gundars ir atradis lugu, par kuru bija bezgalīgi pārliecināts un pārliecināja arī mani,» darba izvēli raksturoja A. Hermanis. Divas izrādes iestudēs Gatis Šmits - Agneses Rutkēvičas darbs Dzīvnieks vēl tiek pilnveidots kopā ar izrādes radošo grupu, savukārt Ļeva Tolstoja Tumsas varu režisors vēlas iestudēt oriģinālvalodā. Mihaila Kuzmina Peldošie, ceļojošie ir spilgts Sudraba laikmeta literatūras paraugs, parodija par dēku romāna žanru, un to iestudēt ir sens režisora Vladislava Nastavševa sapnis. Savukārt Māra Ķimele iecerējusi izveidot izrādi, kas balstīta dažādu dzejnieku darbos, turklāt sola atjaunot pirms vairākiem gadiem aizsākto tradīciju - atklātos mēģinājumus sestdienās. «Izrādes mērķis ir skaņa, vārds, vārda muzikalitāte, iedarbība neatkarīgi no tā utilitārās jēgas,» stāsta režisore.
Aplūkojot pieteikto iestudējumu sarakstu, uzkrītošs šķita paša A. Hermaņa vārda trūkums. Viņš izteicās, ka «tas nav dramatiski domāts», jo uz kumodes stāvot septiņi materiāli, un to, kuru pavasarī sākt mēģināt, viņš vēl neesot izlēmis. A. Hermanis pieļāva, ka pavasarī JRT repertuāru varētu papildināt vēl citi iestudējumi.
Kā jau Alvim Hermanim raksturīgi, viņa publiskās uzstāšanās pārsniedz ierasto preses konferenču robežas. Dzēlīgus viņa komentārus izpelnījās Kultūras ministrijas prasība iesniegt stratēģisko plānu, kurā jāiekļauj arī teātra mākslinieciskā stratēģija. «Daži latviešu teātra kritiķi pārmet, ka JRT nav mākslinieciskā plāna. Īstenībā tas ir liels noslēpums, un mēs līdz šim to turējām slepenībā. Teātra mākslinieciskā stratēģija ir visa universuma pārveidošana un uzlabošana. Jau 20 gadu esam ar to slepeni nodarbojušies,» ironiski izteicās A. Hermanis, nosaukdams ministrijas prasību par «totālu absurdu» un «pilnīgām muļķībām». Viņš secina, ka teātru estētiku nav iespējams noteikt pēc režisoriem, jo viņi pārvietojas no viena teātra uz otru, tāpēc galvenā atšķirība starp teātriem ir to aktieru trupas - spēles veids un aktieru personības. Savukārt, vaicāts, vai JRT trupa tiks papildināta, A. Hermanis izteicās noraidoši, sakot, ka svarīga ir aktieru nodarbinātība un nav jēgas veidot bezgalīgi daudz jaunu izrāžu, ja nav iespēju tās spēlēt. No iepriekšējām sezonām JRT repertuārā saglabāti 40 iestudējumi.
Joprojām nav noslēdzies metu konkurss JRT ēku kompleksa rekonstrukcijai, kurā iesniegti 17 piedāvājumi. Teātra direktore Gundega Palma atzina, ka Latvijas mērogam tas ir neticami daudz. Paredzēts izvēlēties trīs uzvarētājus, ar kuriem va/s Valsts nekustamie īpašumi turpinās sarunas. Trupas pārcelšanās uz pagaidu mājām Tabakas fabrikā plānota nākamgad.