Koncerta otrajā daļā tiks atskaņota Imanta Kalniņa Piektā simfonija diriģenta Andra Vecumnieka vadībā..
Georgs Pelēcis (1947) klavierkoncertam devis nosaukumu Musica confinanta. Koncertam ir sešas daļas, un paradoksālā kārtā opuss sākas ar pēcspēli (Postludio) un beidzas ar ievadu jeb priekšspēli (Preludio).
Georgs Pelēcis saka: “Kāpēc skaņdarbam ir šāds nosaukums? Kāpēc tam ir sešas daļas? Noceļojot savu biogrāfiju gandrīz līdz galam un ieejot jau pierobežas jeb confinanta zonā, ir pilnīgi dabiski drusku apstāties, nostalģiski atskatīties atpakaļ (I daļa Postludio), apzināt pavadītās dzīves emocionālo dominanti (II daļa Via passata jeb Noietais ceļš), ieklausīties dažos tās akcentos (III daļa Reminiscenza, IV daļa Scherzo sereno jeb Dzidrais skerco, V daļa Toccata furiosa jeb Niknā tokāta) un arī ļauties domām par nākotni (VI daļa Preludio). Koncerta solopartiju var uztvert kā mūzikas asociatīvā “liriskā varoņa” gaitas.”
Imanta Kalniņa Piektā simfonija ir viena no komponista daiļrades lielajām virsotnēm, komponēta 1979. gadā un pirmatskaņota 1980. gada agrā pavasarī LNSO un Vasilija Sinaiska lasījumā.