Diemžēl mūsu mediji tolaik nepiegrieza nekādu vērību dīvainās grupas koncertam, tas bija maz apmeklēts un nu jau apvijies leģendām.
Slavenās dziedātājas trešais koncerts Latvijā 16.VII Arēnā Rīga
Īslandiešu dziedātāja Bjorka nekad nav bijusi popmāksliniece un nekad tāda arī nekļūs, kaut viņu pazīst visi, turklāt liela daļa regulāro koncertu apmeklētāju pat neapsver domu, ka varētu uz koncertu neiet. Ja palūkojamies Bjorkas nu jau trīs gadu desmitus ilgās muzikālās karjeras pagātnē, no viņas dziesmām tikai dažām, lielākoties, veiksmīgo klipu dēļ, ir izdevies iekļūt MTV aktīvajā rotācijā. Bjorka gan muzikālā, gan koncertu vizuālo noformējumu ziņā ir avangardiste, un viņas koncerti ir pārspīlēti krāšņas izrādes, bet nekas tajās nav darīts tikai tāpēc, lai pašmērķīgi attaisnotu krāšņā šova nepieciešamību. Nav šaubu, ka Bjorka varētu pārsteigt un sajūsmināt, šokēt vai pat iegāzt pa ausi, lai izraisītu kaut kādu reakciju, arī ar tukšām rokām vai balsi bez pastiprinājumiem. Gluži vienkārši viņas zvaigznes statuss ļauj savās izrādēs likt lietā visneiedomājamākās tehnoloģijas, radot arī bezjēdzīgus jauninājumus, kāds pa lielam ir jebkurš ekstravagants tērps, tāpat kā jau sen piesauktais jaunradītais Bjorkas koncertos izmantotais instruments reactable. Pa luminiscējošu pieskārienjūtīgu virsmu tiek pārvietoti un grozīti objekti, kuru radītās skaņas būtu sadzirdamas un izbaudāmas, iespējams, tikai pilnīgā klusumā, jo uz Bjorkas skatuves pietiekami "lielu troksni" jau taisa divi taustiņinstrumentālisti, bundzinieks un divpadsmit krāšņi kā karnevālā ietērptas Īslandes meitenes ar spožiem pūšamajiem instrumentiem. Neizlaižot savas taures no rokām, viņas brīžiem arī piedzied vai pievienojas Bjorkai trakulīgā dejā.
Otrreiz Bjorka ieradās Rīgā kā solomāksliniece un uzstājās festivālā Rock Summer — organizatori brīdināja kameru īpašniekus, lai uzmanās, jo mazā ekscentriskā īslandiete varot tās viņiem sadauzīt, ja kaut kas neiepatiksies un viņai par to nekas nebūs.
Iespējams, ka svētdien tikai stundu un dažas minūtes ilgusī Viļņas koncerta programma bija saīsināta presē jau pārcilāto balss problēmu dēļ un Rīgā tomēr dzirdēsim vismaz kaut ko no leišos nenospēlētajām Violently Happy, It"s Oh So Quiet, Human Behaviour, Big Time Sensuality vai Isobel. No pazīstamākajiem hitiem skanēja tikai Hyper Ballad un Army Of Me, turklāt līdz nepazīšanai pārveidoti un otrais gandrīz neciešami čerkstošs. Pēc aiziešanas no skatuves un atgriešanās Bjorka teic, ka nodziedās vēl vienu dziesmu un tā būs šūpuļdziesma. Atskan industriālais jaunā albuma -singls Declare Independence, kura izpildīšana jau izraisījusi protestus Ķīnā un Serbijā, un arī Viļņā dziedātājai pēc tā steidzami bija jāmeklē ārsts, citādi nekādas dziedāšanas tuvākajā laikā nebūs.
Bjorkas dziedāšanas manierei jau ir sekotāji, gandrīz kā kloni jaunākas paaudzes vidū — Džoana Ņūsoma un Cocorosie, tāpat pati Bjorka aicina savos ierakstos piedalīties citus dīvaiņus — Tomu Jorku no Radiohead un Entoniju Hegertiju, bet visilgāk no viņiem atmiņā, šķiet, paliks, Bjorka, un nav šaubu, ka viņa arī nerimsies, līdz kritīs.