Vācijas autobūves uzņēmums BMW Ķīnā atsauks 1,4 miljonus automobiļu, ņemot vērā problēmas ar gaisa spilveniem, piektdien paziņoja Ķīnas tirgus regulators.
Lietuvas Muitas krimināldienests ir atklājis sankciju apiešanas shēmu automašīnu eksportam no Lietuvas uz Krieviju un Baltkrieviju, piektdien paziņoja dienests.
Vai Latvija ir gatava kļūt zaļāka un videi draudzīgāka? Tas ir jautājums, kas, cerams, nodarbina daudzus valsts iestāžu darbiniekus, citādi paredzamas ievērojamas soda naudas. Risinājumi, kurus iespējams samērā operatīvi, ir vairāki, kuru rezultātā ne tikai autovadītāji tiktu motivēti iegādāties ekonomiskākas un ar mazākiem dzinējiem aprīkotas automašīnas, bet arī ienestu papildu līdzekļus valsts budžetā.
Dienvidkorejas autobūves uzņēmumi Hyundai un Kia ASV atsauc 3,3 miljonus automobiļu saistībā ar to pēkšņas aizdegšanās risku, liecina ASV Ceļu satiksmes drošības pārvaldes (NHTSA) paziņojums.
Pasaulē populārākie automobiļu zīmoli ir "datu privātuma murgs", jo tie apkopo un pārdod personisko informāciju, liecina bezpeļņas organizācijas Mozilla Foundation veikts pētījums.
Luksusa klases automobiļi, uz kuriem attiecas sankcijas, joprojām tiek ievesti Krievijā, un to tranzīts notiek arī caur Lietuvu, noskaidrojusi Lietuvas sabiedriskās raidorganizācijas LRT pētnieciskās žurnālistikas nodaļa.
Jaunām un mazlietotām automašīnām būtu jāsamazina transportlīdzekļu tehniskās apskates biežums, grozījumus Ceļu satiksmes likumā piedāvā Saeimas deputāts Andris Kulbergs (AS).
Polija ir vienīgā valsts, kas atklāti iebilst pret Eiropas Savienības (ES) plāniem līdz 2035.gadam atteikties no jaunām automašīnām ar benzīna vai dīzeļdegvielas iekšdedzes dzinējiem, un premjerministrs Mateušs Moraveckis paziņojis, ka "darīs visu", lai novērstu tādas normas stāšanos spēkā.
53% no Latvijā populārākajiem elektroautomobiļiem nepamatoti tiek apgrūtināti ar papildus nodokļu slogu, tos klasificējot kā reprezentatīvos auto. Reprezentatīvā auto vērtības slieksnis nav mainīts 9 gadus, bet, kāpjot transportlīdzekļu cenām, šobrīd tā saucamajā "luksusa automašīnu klasē" ierindojas automašīnas, kurām pēc būtības tur nevajadzētu atrasties. Rezultātā tiek būtiski bremzēta uzņēmēju pāreja uz zaļāku auto parku, neskatoties uz to, ka tieši transporta sektors rada vienu no lielākajiem izaicinājumiem, lai sasniegtu Latvijai izvirzītos klimatneitralitātes mērķus, informē Auto asociācija.