Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +1 °C
Apmācies
Svētdiena, 24. novembris
Velta, Velda

Sapratne, ka velosipēds ir transports, ne izklaides rīks

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
transporta nodokli
t
bet kā citādi
katram sava vieta
k
Pilnīgi pareizi - velosipēds ir transports, ne izklaides rīks, tāpēc tam jābrauc pa brauktuvēm, ne ietvēm ! Tāds absurds - braukšana pa ietvi - esot tikai Latvijā un Polijā :( latvijā
bling
b
Brauc pa brauktuvi ar riteni, lūdzu: aizsarķivere galvā, bez mūzikas ausīs, ar visiem atstarotājiem, ievērojot ceļa satiksmes noteikumus, jābūt klāt velosipēda, mopēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja apliecībai un obligāti nepieciešama apdrošināšana un reģistrācijas Nr. uz riteņa !!!!!!!!! un kontrole no policijas puses!
ivars graudums
i
Te Vaacijaa manai terasei pretii ir KITA (daarzinjsh). Vaacietes un aarzemnieces savus beerneljus ved zu Kitu ar velosipeediem. Tikai retie beernus transportee ar automashiinaam!
Ieva
I
Jebkurā gadījumā nevajag svešas zemes piesaukt. Jo Latvija, kur lielākajai daļai velospēdistu nav ne mazākās nojausmas ne par noteikumiem (ne satiskmes, ne drošības), ne par ētiku, ir pavisam cita lieta.
  • 5
  • 0
bet
b
Tu aizmirsi pieminēt ka dzīvo Vācijas lauku ciematā,kur no mājas līdz bērnu dārzam sīkais jāaizved 300 metri. Neesmu nevienā Vācijas lielpilsētā redzējis,ka tur bariem vestu sīkos uz velosipēda...
  • 3
  • 1
Ieva
I
Mums jau arī bērneļi ar velosipēdu transportētjas. Un nezini, kas sliktāk: tie, kas tiek vesti bez visiem krēsliņiem daļa pat stāvus, vai tie, kas brauc paši, lai gan taisni diez vai spēs pat uz trīsriteņa nobraukt.
  • 2
  • 0
stalkers
s
Mikimausim gribas kadu otkatu no projektiem....LVC daliisies! Pilnigas glupiibas tur sarakstiitas - pormkaart VISI velo un to dalas tiek tapat importeti, dargais gals var merities ar labu lietotu auto cenaam, otrkaart autovaditaaji ir tie, kas ar saviem nodokliem uztur celu infrastruktuuru! Neiebilstu, ja tiek veidoti veloceli nodaliiti no sosejas, ka tagad to dara Ierikos...Treskart un galvenokart, ja jau pretende uz statusu, tad dereetu ari elementarus CSN un visparejas pieklajibas normas apguut, Riga no pedaljminejiem var Dieva ziimes redzeet!
t
t
wtf, ko tas silenieks var muldēt infrastruktūra var būt, bet kamēr viņi nezin elementārus satiksmes noteikumus un brauc kā pēdējie kretīni - nekādas cieņas un izprtnes apdraud sevi un citus autobraucējs, ja aizskars tādu prusaku - vienmēr vainīgais un rupjais. lohi ir riteņbraucēji pilsētās lielākoties.
alberts
a
brauc 3 mēnešus gadā un arī TAD ja nelīst lietus
kurs?
k
Kurs gatavojas uzvarities no jauniem velo projektiem?
!
!
"Automašīnas un to detaļas importējam pusmiljarda vērtībā, visa šī nauda aiziet ārpus Latvijas." Interesanti, ka Silenieks un Co un to ģimenes locekļi automašīnas arī remontē ārpus Latvijas. Tā šajā demagoģijā beigās sanāk, ka Latvijā notiekošais netiek ņemts vērā. Es arī iepriekš nezināju, ka Shimano, Serano un Merida ir Latvijas produkts. :)
Sākt ar pamatiem!
S
Jāsāk ar CSDD. Ja izdeva noteikumus, ka velosipēdistiem jāpārvietojas pa ceļa vai ielas braucamo daļu, tad nedrīkst pieļaut, ka cilvēki bez zināšanām, bez medicīniskās izziņas, bez eksāmena pārvietojas starp smagajām mašīnām, tā sevi faktiski nolemjot nāvei.
!
!
Sevišķi liels pieaugums novērojams līdz ar stipru salu decembrī un janvāra - marta sniegos, tāpēc nepieciešams visā valstī izbūvēt velomaģistrāles ar pašattīrīšanās un automātisku ledus atkausēšanas funkciju. Vienmēr esam visi braukuši ar velosipēdiem, no mazām dienām, bet nekad ne ar šādu patosu. :)
Ieva
I
Nesaprotu. Velosipēdisti jau paši bļauj, ka uz visām ietvēm varot ierīkot atsevišķi velosipēdistiem domātus celiņus, un, ka, protams, kājāmgājējs kāju nedrīkstot uz veloceliņa spert pat tad, ja viņam nāktos attiecīgajā vietā palikt, jo tā celiņš ir iezīmēts.
laika vecis
l
Tikai tāds sīkums jāatceras, ka Latvijas klimats pusgadu nav piemērots velobraukšanai.
mainies uz augšu
m
Arī velosipēdiem ir ziemas riepas.
  • 0
  • 0
Ieva>Bulis
I
Man, piemēram, ir samērā labi apavi, tāpēc, seklākās sniega čupās varu arī ierbrist, lai tāds Bulis varētu braukt, jo nav takš aizliegts. Taču ir cilvēki, kam normāliem apaviem nav naudas, un cilvēki, kam neatkarīgi no apaviem, ir nav arī pa līdzenu, absolūti sausu asfaltu pārvietoties, pat tad, ja pa to nebrauc pasaules nabas uz velosipēda.
  • 1
  • 2
Ieva>Bulis
I
Visi velosipēdisti var iet kājām, bet ne visi kājāmgājēji var un drīkst pārvietoties ar velosipēdu, tāpēc tava "kur gribu, tur braucu" nostāja ir prasts egoisms.
  • 3
  • 2
Bulis>Ieva
B
Tas tevi, protams, satrieks, bet infrastruktūra netiek būvēta tev vienīgajai. Tā kā cilvēki var ar jebkādu pārliecību pārvietoties vietās, kur viņi drīkst pārvietoties. Pat ja viņu vienīgā pārliecība ir ieriebt Ievai. Ja satiksmi organizētu pēc tava principa "pārvietoties tikai tur, kur ir izcili apstākļi", tad ņemot vērā Latvijas infrastruktūru, tu varēsi vispār tikai sēdēt mājās. Attiecībā par laikapstākļiem. Ir piemēroti apstākļi vairāk kā pusgadu. Būtībā līdz pirmajam sniegam ir iespējams pārvietoties ar velosipēdu visu procesu nepadarot par mokām sev un apkārtējiem, un ņemot vērā kādas mums tās ziemas ir šobrīd, tad braukt var ļoti ilgi.
  • 1
  • 5
NAV VIENALGA
N
Muļķības par to klimatu! Un ja tā arī būtu (1x desmitgadē) - tas nozīmē, ka šeit nevar braukt ar velo un tam nevajag infrastruktūru!?!
  • 3
  • 4
Ieva
I
Ir jau tādi, kas brauc gan pa ledu, gan pa sniegu, un štrunts, ka izšķūrēts ir tik daudz, ka divi gājēji nevar viens otram garām patiet, nekāpjot kupenā, velosipēdists uzskata, ka viņš ir ekoloģijas glābējs, tāpēc brauks un pie joda gājējus.
  • 12
  • 1
sviests
s
Vakar man viens tāds "transports, ne izklaides rīks" pa Avotu ielu brauca pretī vienā mierā pret spalvu... Un viņam likās, ka viss ir ok, viņš jau tikai mazliet pret spalvu pabrauca... Nebija tālu līdz ziņu virsrakstam.
ak tu nabaga raimondiņ,
a
kā tevi tie velobraucēji ir nomocījuši
  • 2
  • 2
Raimonds
R
Velosipēdistu kultūra ir ļoti zemā līmenī, tāpēc galvenie cietēji būs paši: 1) Rīgā vēlas braukt pa braucamo daļu, tai pat laikā pilnībā ignorējot luksoforus. Tāpat pāri neregulētajām gājēju pārejām brauc pāri milzīgā ātrumā, neievērojot piesardzību. Uz trotuāriem kā karaļi vienkārši lielā ātrumā manevrē starp cilvēkiem, līdz kādam uzbrauc. Īpaša kategorija ir velosipēdisti, kuri pat pa šosejas braucamo daļu pārvietojas ar 20 km/h, bieži vien pat ar austiņām.
  • 4
  • 1
nu
n
Klausies Sileniek ! Ja velosipēds ir transports tad tā vadītājiem ir jāievēro visi ceļu satiksmes noteikumi ! Un policijai ir jāsoda visus"pedāļu minējus",gluži kā autovadītājus!
  • 9
  • 1
Velo infrastruktūra Barona ielā ir
V
!
  • 4
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vai Latvijai nepieciešami ārzemju studenti?

Latvijas universitātes, tāpat kā augstākās izglītības iestādes visā pasaulē, aktīvi strādā, lai piesaistītu ārvalstu studentus. Kādi ir galvenie iemesli, kāpēc augstskolas ir ieinteresētas ārva...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē