Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 23. aprīlis
Jurģis, Juris, Georgs

Apstiprina Dienvidu tilta pēdējās kārtas būvnieku

Šodien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja akceptēja līguma slēgšanu ar piegādātāju apvienību ACB, Tilts un Viadukts, kas uzvarēja konkursā par Dienvidu tilta 3. kārtas būvniecības pabeigšanas darbu izpildi. Līdzekļus projekta pabeigšanai Rīgas dome plāno iegūt aizņemšanās ceļā. Galīgais lēmums par līguma slēgšanu un aizņēmuma veikšanu tiks pieņemts Rīgas domes sēdē.

Dienvidu tilta būvdarbi atsāksies, tiklīdz tiks saņemti aizņēmuma līdzekļi. Posma  izbūve no Bauskas līdz Ziepniekkalna ielai  ir pēdējais solis, kas pilsētai jāveic, lai Dienvidu tilta kompleksu pilnībā pabeigtu, vēlākais, nākamajā gadā,” saka komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks.

Iepirkuma konkursā uzņēmums ACB, Tilts un Viadukts iesniedza visizdevīgāko piedāvājumu un ieguva tiesības pabeigt iesākto tilta posmu. Līgums ar iepriekšējo būvnieku AS Transport Systems tika lauzts pagājušajā gadā pēc pašu uzņēmēju lūguma, jo Dienvidu tilta trešās kārtas būvdarbi finansējuma trūkuma dēļ bija pārtraukti jau 2010. gada vidū. Savukārt pērn decembrī Rīgas dome izsludināja jaunu iepirkuma konkursu par būvdarbu pabeigšanu.

Rīgas dome nepieciešamos līdzekļus plāno aizņemties no Valsts kases vai kāda cita aizdevēja, kas piedāvās izdevīgākus aizdevuma nosacījumus. Parāds būs atmaksājams ne ilgāk kā 15 gadu laikā. Aizdevēja izvēlei tiks organizēts iepirkums atbilstoši Publisko iepirkumu likumam vai arī tiks slēgts līgums ar Valsts kasi. Šogad projekta realizācijai dome plāno aizņemties septiņus miljonus latu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Kad klasiskā reklāma nav variants, jādomā radoši

Dzīvojot dinamiskās konkurences apstākļos, kur auditorijas uzmanība ir augstvērtīga deficīta prece, par kuru notiek nepārtraukta cīņa, uzņēmumiem un to zīmoliem ir vitāli svarīgi prast izcelties ...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses