«Ugunsgrēks uz šo brīdi ir nodzēsts,» atzina U. Kolužs, piebilstot - ilgāka kavēšanās vairākus no mazajiem pārvadātājiem būtu piespiedusi pārtraukt darbību vai arī ķerties pie radikālākām protesta metodēm.
Tiesa gan, pēc U. Koluža teiktā, ir pāragri runāt par kritiskās situācijas atrisinājumu kopumā, jo tuvākajā laikā Saeimā vēl ir jāapstiprina lēmums par pārvadātājiem nepieciešamās naudas piešķiršanu šī gada nākamajiem ceturkšņiem, kā arī jāpanāk konceptuāla vienošanās ar iesaistītajām pusēm par sabiedrisko pārvadājumu maršrutu plānošanu un finansēšanu nākotnē. U. Kolužs atzīst, ka šobrīd izstrādātā koncepcija, kas paredz centralizētu sabiedriskā transporta maršrutu plānošanu, pārvadātājiem kopumā ir pieņemama, tomēr nozīmīgākais jautājums par to, vai maršrutiem tiks piešķirts pietiekams, iedzīvotāju vajadzībām atbilstošs finansējums, joprojām ir neatbildēts
Līdzīgas bažas paudusi arī Latvijas Pašvaldību savienība (LPS), kuras pārstāvis Aino Salmiņš atklātā vēstulē premjeram Valdim Dombrovskim (Vienotība) paudis, ka pašvaldības iebilst pret SM un valdības iecerēm ierobežot līdzekļus vietējo pārvadātāju zaudējumu kompensēšanai, nerēķinoties ar iedzīvotāju vajadzībām un pārvadātāju izmaksu kāpumu.