Kleistu un Buļļu ielas krustojums atrodas rajonā, kur nesen intensīvās apbūves dēļ radikāli mainījusies pilsētvide un palielinājusies satiksmes intensitāte. Turklāt pēdējo divu gadu laikā, kopš sākusies Mūkusalas ielas modernizācija un Nameja krastmalas izbūve pie Zunda, daudzi autobraucēji - Imantas un Zolitūdes iedzīvotāji - brauc caur Dzegužkalnu pa Buļļu ielu. Reizēm tā ir vienīgā iespēja, kā apbraukt sastrēgumus Slokas ielā un Jūrmalas gatvē. Kleistu iela savukārt ir taisnākā un populārākā satiksmes artērija, kuru ceļā no Bolderājā esošajām ražotnēm uz Kurzemi un Zemgali izmanto baļķu vedēji. Papildu slodzi šai ielai rada arī maršruta autobusi.
«Kleistu un Buļļu ielas krustojumā satiksmes intensitāte darbdienu rītos ir liela, bet krustojums ir tāds, kā pirms 20 gadiem, - šaurs, neloģiski uzbūvēts. No Imantas puses pie autobusu pieturas brauktuve dalās divās joslās. Lai turpinātu ceļu, jārāda labais pagrieziens un jāpārkārtojas pirmajā joslā. Savukārt tiem auto, kas stāv uz Buļļu ielas, lai pārliecinātos par drošu kreiso pagriezienu, jāizbrauc līdz krustojuma vidum. Buļļu ielā stāvošie domā, ka Kleistu ielā labo pagriezienu rādošie taisās griezties pa labi Buļļu ielā, un brauc droši ārā. Pats vairākas reizes esmu paniski bremzējis,» izklāsta lasītājs Matīss.
Šis krustojums ir nepatīkams īpaši tiem autovadītājiem, kas krustojumā nonākuši pirmo reizi, te ir vajadzīgi uzlabojumi, piekrīt Roraima Media valdes loceklis Ilmārs Artūrs Bricis.
«Viens no neprognozējamākajiem krustojumiem Rīgā. Tajā pieklājīgu vadītāju, kas savlaicīgi rāda pagriezienu, citi satiksmes dalībnieki pārprot un rīkojas ačgārni. Drošāk ir neievērot joslu dalījumu un braukt pēc iespējas tuvāk krustojuma viduslīnijai. Tad vēl paliek kāda manevra iespēja,» norāda autosatiksmes eksperts Atis Jansons.
Krustojuma izpēte pilnībā apstiprina autobraucēju novērojumus. Līdzās krustojumam ir privātmāja ar ciešu dēļu žogu, kas pilnībā nosedz redzamību no kreisās puses, savukārt neveiklais brauktuves dalījums joslās uz Kleistu ielas šoferiem rada papildu galvassāpes.
Minētajā krustojumā vislabākais risinājums būtu rotācijas aplis, turklāt tur apļa izbūvei vietas pietiktu, iesaka va/s Ceļu satiksmes drošības direkcijas pārstāvis Jānis Aizpors. Iespējams situācijas uzlabojums būtu arī krustojuma pārnešana tuvāk Buļļu ielas 51 noliktavu teritorijai.
Vidēji Kleistu un Buļļu ielas krustojumā ir 2-5 negadījumi gadā, apgalvo Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvis Tālivaldis Vectirāns, kurš atzīst, ka drīzumā šajā krustojumā nav paredzēti rekonstrukcijas darbi.