Jaunais dizainers atzīst, ka izvēlējies diezgan grūtu tēmu. «Bija mokas ar to visu sākumā, bet kaut kā atrisinājās. Gribējās kaut ko oriģinālu, nevis atkārtot jau esošo,» viņš stāsta, «principā oriģinalitāte ir materiālā. Ideja par sēdēšanu tuvāk grīdai - tādas vēsmas jau ir. Protams, arī forma nav špikota - arī tā ir diezgan unikāla.»
Grīdsēža izveidē ir izmantots filcs vairākās kārtās, iekšējās kārtas piesūcinot ar poliestera sveķiem, lai radītu izturību. Sēdošā daļa ir no nepiesūcinātas kārtas un tādējādi mīkstāka. Tā kā materiāls teorētiski ir R. Strēļa paša izdomāts, tam nav piemērotu ražošanas procesu. Viņš atzīst, ka šāds krēsls varētu būt dārgs. «Te runa varētu būt par maza apjoma ražošanu. Šis produkts varētu piederēt pie unikālā dizaina kategorijas, respektīvi, pie ierobežotas dizaina sērijas.»
R. Strēļa dizaina aizmetņi ir ģimenē: «Tētis ir rotu dizainers, arī pats rotas esmu taisījis, strādājot ar metālu.» Dizaina mākslas vidusskola, kur viņš ieguva vidējo izglītību, bruģēja turpmāko ceļu un jo sevišķi Formas dizaina nodaļa ar industriālā dizaina novirzienu. Paralēli tapa vides instalācijas, piemēram, gaismas objekti Staro Rīga un Positivus festivāliem. Līdz ar iestāšanos Mākslas akadēmijas Scenogrāfijas nodaļā dizains R. Strēļa dzīvē iet roku rokā ar mākslu. «Gribēju pavirzīties mākslas virzienā, jo allaž esmu mainījis savu profilu,» jaunais dizainers paskaidro karjeras izvēli. Darbs pie dizaina līdz ar iestāšanos akadēmijā viņam ir piebremzējies. «Turpinu varbūt nedaudz pielabot grīdsēdi formas ziņā un risināt tā materiālās īpatnības.»
Autoritātes dizainā viņam nav. «Ja jūtu, ka esmu iedvesmojies, tad no tā norobežojos. Gribas ko oriģinālu. Tāpēc sekoju līdzi attīstībai.» Latvijas dizaina produktu pasaule gan ir ļoti maza - kā «maza firmiņa», R. Strēlis atzīst un norāda, ka raugās globāli, lai iegūtu perspektīvu: «Bet attīstība šeit ir. Manuprāt, Latvija ir progresīva valsts dizaina ziņā. Mēs gan neizmantojam iespējas sadarboties ar ārzemēm un tādējādi attīstīties. Potenciāls ir latviešu dizaineros, viņu galvās, kurās rodas salīdzinoši unikālas idejas.»