Mazāk pārtikuši pircēji no Santjago līdz pat Bagdādei labāk izvēlas Ķīnā ražotus spēkratus nekā lietotus auto vai lielo autoražotāju lētāko modeļu vājāk aprīkotās versijas.
Ķīnas automobiļu eksports šā gada piecos mēnešos pieaudzis par 21%, un šā gada maijā Ķīna eksportējusi par 43% vairāk automobiļu nekā šajā pašā mēnesī pērngad.
Tipiskais Ķīnas auto pircējs ir cilvēks ar vairāku lietoto Rietumu auto pieredzi, kurš nu nolēmis iegādāties jaunu spēkratu. Par spīti «viena pazīstama mehāniķa» kritikai attiecībā uz ķīniešu auto kvalitāti, tiek pirkts, piemēram, Chery S21, kura cena ir 5500 ASV dolāru, taču ietilpība un aprīkojums ir labs. Par šādas klases un komplektācijas Toyota auto būtu jāmaksā vismaz 12 tūkstošus. Ķīnas autoražotāji ir gatavi arī turpmāk veikt ekspansiju tā dēvēto jaunattīstības valstu tirgos. Great Wall Motors Company eksporta direktora vietnieks Stīvens Vangs apgalvo, ka šajās valstīs daudz vieglāk strādāt nekā Eiropā, kur pastāv daudz likumu, kas bremzē jaunpienācēju iespējas, turklāt kā Eiropā, tā ASV pircējiem tīk turēties pie pazīstamiem zīmoliem.
Viens no būtiskākajiem ķīniešu autoindustrijas klupšanas akmeņiem ir kvalitātes problēmas, kas acīmredzami iet roku rokā ar zemajām izmaksām. Saskaņā ar konsultāciju kompānijas J. D. Power & Associates pētījumu par patērētāju attieksmi pret pirkumu pēc triju mēnešu lietošanas, ķīniešu zīmoli konsekventi tika vērtēti zemāk par globālajiem, un vājākās ķīniešu disciplīnas esot motora troksnis, braukšanas dinamika un sēdekļu komforts.