Jāteic, ka boksos reizēm iet vēl karstāk nekā trasē, kur šajās dienās neiztika bez kautiņiem. Arī pēc braucieniem boksos tiek meklēti pāridarītāji, lai izskaidrotos. Taču ar laiku visi pierod, ka konkurenti neizrāda žēlastību, un atliek vien vainot pašam sevi, ka gadījies kādam ceļā. «Ja es uzrakstīšu protestu, tiesnešiem būs jāizskata visa sacīkste, bet visu incidentu aprakstīšanai tajā - tinte beigsies,» smej Normunds Staņēvičs, kurš DD2 Masters «nāvinieku brauciena» trešajā līkumā no aizmugures saņēma tik spēcīgu triecienu, ka motors noslāpa.
Par «nāvinieku braucieniem» kartingā tiek dēvēti pēdējās iespējas braucieni, kuros sportisti izmisīgi cenšas kvalificēties finālam. Automātiski tam kvalificējas 28 labākie priekšsacīkšu braucēji, bet vēl sešas fināla vietas tiek izcīnītas otrās iespējas braucienā starp tiem, kuri kvalifikācijā ieņēmuši no 29. līdz 60. vietai. Juniori un jaunieši «visu vai neko» braucienos nekaunībai nezina robežu, un tas nevienu nepārsteidz. Taču neviens negaidīja, ka tikpat traki būs arī Masters klasē, kurā brauc pieredzējuši vīri un pat pensionāri. «Te katrs braucējs par dalību samaksājis divus tūkstošus eiro un tāpēc par katru cenu grib tikt finālā,» savu skaidrojumu par neprātīgo braucienu izsaka Latvijas komandas MRG vadītājs Revits Gauja-Rupcovs. Masters klases dalībnieki ir vienīgie, kuri par dalību sacīkstēs maksā no savas kabatas. Pārējās klasēs valstu čempioni pasaules čempionātā piedalās bez maksas.
Īsts pārbaudījums braucējiem bija piektdien, kad jau no paša rīta trasē ne tikai lija, bet arī pūta spēcīgs vējš. Todien braucēju rezultāti bija vēl raibāki nekā pār trasi uzmirdzējusī varavīksne.
«Kvalifikācijā un priekšsacīkstēs visu izšķir meistarība, bet izšķirošajos braucienos tai visu var pārvilkt strīpu viens neprātīgais, kurš var ietriekties jebkurā. Arī veiksme vajadzīga,» skaidroja Gauja-Rupcovs.
Nedēļu ilgais kartinga sacīkšu maratons beidzās sestdien ar ballīti.
Ik rītu sportistiem Algarves kartodromā jāierodas līdz pulksten deviņiem. Tālāk - tiesnešu instrukcijas un sacensības. Mehāniķi tikmēr aktīvi rosās boksos un cenšas tehniski realizēt braucēju vēlmes. Visi šeit brauc ar vienādu tehniku, bet sezonas laikā katram ir cits karts, tāpēc ideālos uzstādījumus nav viegli atrast.
Jāteic, ka boksos reizēm iet vēl karstāk nekā trasē, kur šajās dienās neiztika bez kautiņiem. Arī pēc braucieniem boksos tiek meklēti pāridarītāji, lai izskaidrotos. Taču ar laiku visi pierod, ka konkurenti neizrāda žēlastību, un atliek vien vainot pašam sevi, ka gadījies kādam ceļā. «Ja es uzrakstīšu protestu, tiesnešiem būs jāizskata visa sacīkste, bet visu incidentu aprakstīšanai tajā - tinte beigsies,» smej Normunds Staņēvičs, kurš DD2 Masters «nāvinieku brauciena» trešajā līkumā no aizmugures saņēma tik spēcīgu triecienu, ka motors noslāpa.
Par «nāvinieku braucieniem» kartingā tiek dēvēti pēdējās iespējas braucieni, kuros sportisti izmisīgi cenšas kvalificēties finālam. Automātiski tam kvalificējas 28 labākie priekšsacīkšu braucēji, bet vēl sešas fināla vietas tiek izcīnītas otrās iespējas braucienā starp tiem, kuri kvalifikācijā ieņēmuši no 29. līdz 60. vietai. Juniori un jaunieši «visu vai neko» braucienos nekaunībai nezina robežu, un tas nevienu nepārsteidz. Taču neviens negaidīja, ka tikpat traki būs arī Masters klasē, kurā brauc pieredzējuši vīri un pat pensionāri. «Te katrs braucējs par dalību samaksājis divus tūkstošus eiro un tāpēc par katru cenu grib tikt finālā,» savu skaidrojumu par neprātīgo braucienu izsaka Latvijas komandas MRG vadītājs Revits Gauja-Rupcovs. Masters klases dalībnieki ir vienīgie, kuri par dalību sacīkstēs maksā no savas kabatas. Pārējās klasēs valstu čempioni pasaules čempionātā piedalās bez maksas.
Īsts pārbaudījums braucējiem bija piektdien, kad jau no paša rīta trasē ne tikai lija, bet arī pūta spēcīgs vējš. Todien braucēju rezultāti bija vēl raibāki nekā pār trasi uzmirdzējusī varavīksne.
«Kvalifikācijā un priekšsacīkstēs visu izšķir meistarība, bet izšķirošajos braucienos tai visu var pārvilkt strīpu viens neprātīgais, kurš var ietriekties jebkurā. Arī veiksme vajadzīga,» skaidroja Gauja-Rupcovs.
Nedēļu ilgais kartinga sacīkšu maratons beidzās sestdien ar ballīti.