«Pircējs ražotāju dzen tādā kā strupceļā, jo prasa pēc iespējas lētākus produktus. Ir jau krāsu ražotāji, kas lētu produkciju arī cenšas piedāvāt, bet jāņem vērā, jo lētāk ko saražo, jo tas ir nekvalitatīvāks,» skaidro Tikkurila mācību centra vadītājs Aivars Danenbergs. Būvniecības un remonta materiāli, tajā skaitā krāsa, nav modes prece, turklāt ražotāju un tirgotāju vidū ir pietiekami spēcīga konkurence, lai «nevarētu vienkārši tirgot sliktu preci par augstu cenu», uzskata A. Danenbergs.
Būvniecības un remonta preču piedāvājuma klāstā likums, ka augstāka cena saistīta ar labāku kvalitāti, strādājot ļoti stingri, apgalvo Tikkurila mācību centra vadītājs.
Lai arī krāsu ražotāji, tāpat kā būvniecībai un remontam nepieciešamo preču tirgotāji, izjūt to, ka Latvijas iedzīvotāji atkal gatavi vairāk naudas ieguldīt krāsu un citu preču iegādē, par strauju apgrozījuma pieaugumu nozarē pagaidām nevar runāt.
Piemēram, Rīgas laku un krāsu rūpnīca 2011. gadā ir strādājusi ar 6,21 miljona latu apgrozījumu un tas ir par 4,9% lielāks nekā 2010. gadā, vēsta LETA, atsaucoties uz Firmas.lv.
Savukārt būvmateriālu, mājas un dārza preču veikalu tīkla K-rauta īpašnieka a/s Rautakesko apgrozījums pērn sasniedza 37 020 592 latus un tas ir par 10,63% vairāk nekā 2010. gadā, kad apgrozījums bija 33 464 026 lati, liecina Firmas.lv informācija, norāda LETA. 2011. gads bija pirmais izaugsmes gads pēc vairāku gadu krituma. Būvniecības un mājokļu uzlabošanas materiālu tirgus palielinājies aptuveni par 10 procentiem.