Ota. Darbam, kam būtu jābūt IKDIENAS un vismaz piecreiz lielākā apjomā, tagad tiek piedēvēts «megareida» statuss!
! It kā jau viss labi, bet šādi policijas paisuma un bēguma viļņi par kārtību neliecina. Tā ir izrādīšanās.
Krīzes piecgade: Eiropa uz sēkļa, Diena, 20.08.2012.
Jūlis. Krīzes scenārijs te vispār nav apskatīts. Ir apskatīti tikai vislabākie iespējamie scenāriji. Šī krīze ir filozofijas krīze, un tā nevar beigties bez notikumiem, kas radikāli maina sabiedrībā valdošo filozofiju. Šī krīze ir zināmā mērā 29. gada krīzes atkārtojums. Arī tad notika lūzums sabiedrības domāšanā. Diemžēl karš sajauca visas kārtis un cilvēki piemirsa iegūtās mācības.
Nu nevar taču visur visiem mācīt visu… Diena, 20.08.2012.
zin, kā ir patiesībā. Par to, ka ir jāmācās tas, kas patīk, Auziņam ir liela taisnība. Tikai tā patiešām var tikt līdz izciliem profesionāliem rezultātiem. Es būtu laimīga (abstrahējoties no sāpīgās tēmas - atalgojuma), ja manus bērnus skolā mācītu skolotāji, kuri ir bijuši labākie no labākajiem un kuri deg par savu lietu, nevis ikdienā klusi skatīties, kā daļa tik jēdz sūroties par savu grūto dzīvi un neko citu. Un ar vienu apgūtu specialitāti (augstskolu) ļoti bieži dzīvē nepietiek, ir jāmācās klāt vai jāmaina kardināli profesija.
Jūrmala. Lasīt grāmatu un zubrīt matemātiku var arī mājās bez diploma. Lai būtu ģēnijs fizikā, nav vajadzīgs doktora diploms. Diemžēl daudzi cilvēki uzskata, ka tieši diploms būs tas, kas dos viņiem šīs spējas. Viņi pabeidz skolu, kaut kā samocīti iezubroties, bet reāli darbā neko nespēj izdarīt - jo zināšanu nav. Kā mūsu profesors saka: «Zināšanas ir tikai tas, kas paliek pāri, kad viss iekaltais ir aizmirsies!»
Kaktuss. Skumji ir tas, ka gribam viduvējības, bet progresu veicina attīstīti prāti. Piekrītu Auziņam, ka vairāk naudas jāvelta talantiem.