To, ka pie mājas asfalts klāts nesen, var just pēc specifiskās smaržas. Vienā malā strādnieki vēl veic pēdējos pielabošanas darbus. Precīza SIA Pilsētas eko serviss veikto darbu tāme ir Ls 14 917,61. Savukārt ietves un pievadceliņu bruģēšanu veikusi SIA Tehno A par Ls 9996,66. Kopējās izmaksas ir dārgākas nekā tad, ja arī ietve būtu asfaltēta, tomēr I. Zāģeris uzskata, ka pašreizējais risinājums ir estētiskāks. Par to, ka piebraucamais ceļš noasfaltēts, nama iedzīvotāji ar saviem parakstiem apņēmušies neizvirzīt prasības par nama kapitālo remontu tuvāko trīs gadu laikā. Diena jau šā gada augustā rakstīja, ka Rīgas domes rīkotajā konkursā par iekšpagalmu asfaltēšanu uzvarēja a/s A.C.B., kas piebraucamo ceļu bez ietves Lokomotīves ielā 44 bija gatava asfaltēt par 29 tūkstošiem latu, bet iekšpagalmu finansēšanas programmas ietvaros Rīgas domes Austrumu izpilddirekcija bija gatava pusi summas apmaksāt. I. Zāģera piedāvājumu, ka apsaimniekotājs pats atrod darbu veicējus un dome apmaksā pusi no šīs tāmes, pašvaldība noraidīja.
Jau vasarā, aplūkojot atšķirīgās tāmes, I. Zāģeris Dienai izteicās, ka domes konkursā uzvarējušās firmas piedāvājums ir nepamatoti dārgs, īpaši ņemot vērā, ka pērn līdzīga piebraucamā ceļa asfaltēšana pie Maskavas ielas 379. nama izmaksāja ap 15 tūkstošiem latu, no kā pašvaldība finansēja pusi. Tobrīd arī Rīgas pašvaldības izpilddirektors Juris Radzevičs atzina, ka šā gada iepirkuma konkursa uzvarētāja a/s A.C.B. piedāvājums ir dārgāks, nekā sākumā paredzēts, tāpēc domei iekšpagalmu asfaltēšanas programmai nācies piemaksāt miljonu latu. Tagad lūgts komentēt radušos situāciju, kad kooperatīviem piedāvātais domes līdzfinansējums nav ekonomiski izdevīgs, J. Radzevičs Dienai uzsvēra - kooperatīvi varot elastīgāk izvēlēties darbu veicējus, jo viņiem nav jāveic smagnēja iepirkuma procedūra. Variantu, ka katrs kooperatīvs atsevišķi meklētu asfalta klājējus un tad dome pusi summas apmaksātu, J. Radzevičs apšauba, jo Iepirkumu uzraudzības birojs celtu iebildumus par nepamatotu iepirkuma sadalīšanu. «Mums ir slikta iepriekšējā pieredze - SIA Tika, kas piedāvāja pievilcīgu cenu, tomēr netika ar darbiem galā, bijām spiesti lauzt līgumu. Šis gadījums lika paaugstināt kvalitātes prasības, bet tas zināmā mērā paaugstināja cenas. Mēs labi saprotam, ka šobrīd darbu cena ir augstāka nekā iepriekš, taču apiet iepirkuma procedūru mēs nevaram,» taisnojas J. Radzevičs.
Jaunais bruģētais celiņš pie Lokomotīves ielas 44. nama apraujas uz zemesgabala robežas, kur sākas gājējiem ne pārāk droša taciņa no vecām betona flīzēm. Tā ir pilsētas apsaimniekotā teritorija, kuras labiekārtošanai pagaidām nav rasts finansējums.