Klātesošie uzsvēra, ka, neskatoties uz to, ka patlaban jau notiek aktīva jaunu mācību grāmatu radīšana un integrēšana mācību procesā, novecojušas grāmatas joprojām rāda tādu sabiedrības modeli, kas balstīts stereotipos, tādējādi radot nepareizu priekšstatu par sabiedrības locekļu lomām.
Diskusijas dalībnieki norādīja uz gadījumu, kad atbildīgie dienesti saņēma sūdzību par to, ka kādā grāmatā vīrieši attēloti slaukām grīdu. Sūdzības iesniedzējs bija norādījis, ka grāmatās nedrīkst parādīties vīrietis, kas slauka grīdu, jo tā nav viņa sociālā loma. Klātesošie uzsvēra, ka šādi gadījumi pierāda, ka sabiedrībā, kā arī izglītības sistēmā joprojām pastāv stereotipi par sieviešu un vīriešu lomām.
Ar stereotipu izskaušanu būtu jānodarbojas arī pedagogiem.
Turpmāk būtu jāuzsver, ka sievietes ir ne tikai mājsaimnieces, bet arī veiksmīgas karjeras sievietes. Ir arī jāturpina diskusijas par bērnu kopšanas atvaļinājuma iespējām, iesaisti darba tirgū, kā arī izglītību.