Frūde Jerstāds un Pāls Nilsens-Lovs spēlē kopā jau divdesmit piecus gadus, un ir publicējuši trīs duetu albumus, kā arī ierakstījušies neskaitāmās sesijās dažādu grupu ietvaros, sākot ar Frūdes Jerstāda trio un beidzot ar eklektisko Circulasione Totale Orchestra. Abi mūziķi ir ietekmējušies no frīdžeza, taču duets savā mūzikā lielākoties neiekļauj džeza mūzikas elementus un tā improvizācijas – lai arī intensīvas un dinamiskas – allaž saglabā abstraktu skanējumu. Medijs AllAboutJazz dueta mūziku nodēvējis par "kaislīgi izpildītu augstas raudzes brīvo improvizāciju".
Frūde Jerstāds (1948) tiek uzskatīts par nozīmīgāko brīvās improvizācijas tradīcijas kultivētāju Norvēģijā – tā kā vērā ņemamu šīs mūzikas entuziastu šajā valstī nebija, viņš savu karjeru uzsāka, spēlējot kopā ar citu valstu mūziķiem un organizējot meistarklases jaunu norvēģu improvizētāju skološanai. Pagājušā gadsimta 80. gados viņš dibināja grupu Detail kopā ar bundzinieku Džonu Stīvensu, kas pazīstams kā leģendārā angļu kolektīva Spontaneous Music Ensemble dibinātājs. Pēc Stīvensa nāves Jerstāds turpināja savas muzikālās gaitas, spēlējot ar citām Eiropas improvizētās mūzikas autoritātēm.
Četrdesmit gadus vecais Pāls Nilsens-Lovs ir ticis nosaukts par "vienu no pasaules labākajiem bundziniekiem" (The Guardian), "vienu no redzamākajiem perkusionistiem Eiropā" (Cafe OTO) un "vienu no inovatīvākajiem, dinamiskākajiem un daudzpusīgākajiem bundziniekiem improvizētajā mūzikā" (Down Beat). Nilsens-Lovs nāk no skandināvu brīvās improvizācijas kopienas, un sākotnēji ieguva popularitāti kā Matsa Gustavsona trio The Thing dalībnieks. Viņš bieži uzstājas duetos, un uztur ilgstošas radošas attiecības ar slavenākajiem saksofonistiem brīvajā improvizācijā un frīdžezā. Dienu vēlāk – 25. maijā - Nilsens-Lovs kopā ar Kenu Vandermarku uzstāsies Ventspilī.
Stīne Janvina Motlande (dzimusi 1985. gadā) savā mūzikā tiecas atpazīt un pārbaudīt cilvēka balss akustisko spēju robežas, kā arī pieņēmumus par to, ko nozīmē būt vokālistam. Viņas priekšnesumi ir fiziskas enerģijas piesātināti, tomēr tos acīmredzami strukturē mūziķes dzelžainā pašdisciplīna. Pēdējos gadus viņa arvien retāk sniedz improvizētus priekšnesumus, priekšroku dodot konceptuāliem mūzikas projektiem un elektronikai, taču šajā pasākumā viņa atkal iejutīsies vokālas improvizētājas ādā.
Ieeja: bez maksas.