Protams, La Rondine (Bezdelīga) nav tik dramatiska kā Toska, Madama Butterfly vai La Boheme. Neviens šajā izrādē nenomirst! La Rondine ir lirisks, dzejisks un ļoti romantisks stāsts par mīlestību, un mūzika ir kaislību pārpilna. Man tas ir pietiekami, lai mīlētu šo operu.Šajā izrādē dziedāsiet Magdu. Kā jūs raksturotu savu varoni un vai viņā ir kaut kas arī no citām jūsu dziedātajām lomām? Viņā ir mazliet no Violetas, mazliet no Manonas un arī Mimi. Taču Magdas loma nav tik traģiska, un, protams, Magda nav slima. Viņa patiešām ir tikai skaista, jauna sieviete, kas vēlas mīlēt un būt mīlēta un ir noilgojusies pēc īstām attiecībām.Režisors Nikolass Džoels (Nicolas Joel) operas darbību pārcēlis uz divdesmito gadsimtu...
Domāju, ka šis stāsts ļoti labi darbojas arī divdesmito gadu vidē. Tas bija laiks, kad Koko Šanele (Coco Chanel) atstāja spēcīgu iespaidu uz sievietēm, īpaši – skaistām sievietēm, kuras varētu atrast vīriešus, kas viņām palīdzētu veidot karjeru un sasniegt turīgu un labu dzīvi.
Jūs esat daļa no latviešu mākslinieku "viļņa", ko pārstāv Elīna Garanča, Maija Kovaļevska, Marina Rebeka, Aleksandrs Antoņenko un jūsu vīrs - diriģents Andris Nelsons. Vai tas ir Latvijas operas "zelta laikmets"?
Mums vienmēr Latvijā bijuši fantastiski dziedātāji, taču padomju laikos viņiem tikpat kā nebija iespēju izkļūt ārpusē. Viņi visi dziedāja mājās vai Krievijā. Tagad mūsu izcilajiem dziedātājiem un diriģentiem pasaule ir atvērta. Tādēļ ikvienam ir iespēja izbaudīt latviešu talantu!