"Mēs sākām ar 12 mākslinieka populārākajām vietnēm, bet 20 gadu laikā Prinss izveidoja gandrīz 20 dažādas mājaslapas, uzturēja duci sociālo mediju profilu un piedalījās neskaitāmos tiešsaistes čatos, tādējādi veidojot personīgu, tiešu komunikāciju ar faniem visā pasaulē," stāsta tiešsaistes muzeja vadītājs Sems Dženings. Viņš bija arī galvenais Prinsa NPG Music Club mājaslapas uzturētājs, kas biedru auditorijai katru mēnesi piedāvāja mūziku, video un radio šovus no 2001. līdz 2006. gadam. 2006. gadā Prinss par savu mājaslapu saņēma Webby Lifetime Achievement Award, savukārt NPG Music Club – Webby balvu par labāko slavenību/fanu mājaslapu.
"Šis muzejs ir darba arhīvs un atgādinājums visam, ko viņš sasniedza, būdams neatkarīgs mākslinieks un saņemot atbalstu no viņa rezonējošajās tiešsaistes kopienas," komentē Dženings. "Muzeju radīja cilvēki, kas personīgi strādāja ar Prinsu šajos projektos. Mēs esam iniciatori un eksperti. Tas ir mīlestības darbs, nekāda naudas apmaiņa šeit nav notikusi. Vietnē netiks pārdotas lejupielādes vai ieturēta biedra dalības maksa. Paralēli tam mums ir strādājošas versijas gandrīz visām Prinsa oficiālajām mājaslapām."
Prinsa tiešsaistes muzeja mērķis ir izrādīt cieņu dziedātaja vēlīnajam digitālo iespēju pielietojumam, kas ļāva viņam komunicēt ar faniem, kā arī iedvesmot citus māksliniekus meklēt radošu pieeju, lai sasniegtu savu auditoriju. Jaunu mājaslapu radīšanu Prinss uzskatīja par svarīgu radošā procesa sastāvdaļu, izlaižot teju katru jaunu albumu.
Tāpat kā Prinss, muzejs atbalsta organizāciju #YesWeCode ar mērķi palīdzēt 100 tūkstošiem maznodrošinātu jauniešu attīstīt karjeru tehnoloģiju jomā.