4.aprīlī viesi uzstāsies seminārā Mode. Kreativitāte. Koncepts, savukārt 5.aprīlī modes guru būs žūrijas sastāvā starptautiskajā jauno modes mākslinieku konkursā Habitus Baltija 2014. Abi pasākumi ir Rīga 2014 – Eiropas kultūras galvaspilsētas – notikums.
Modes dizainers Pēters Ingversens savas karjeras gaitas sācis kā stažieris uzņēmumā Levi Strauss Europe, kurā sāka ražot Rīgā dzimušā šuvēja Džeikoba Deivisa izgudrotās bikses tālajā 1873.gadā. Tās rotāja ar vara kniedēm stiprinātas kabatas, kas mums šodien zināmi kā Levi's zīmola džinsi. Uzņēmumā Ingversens nostrādāja gandrīz 20 gadus, kļūstot par Levi’s Europe vadītāju. Meklējot jaunus izaicinājumus, 2004.gadā viņš izveidoja savu modes zīmolu Noir un kokvilnas audumu zīmolu Illuminati II.
Seminārā Ingversens jaunajiem dizaineriem stāstīs, kā izmantot zīmola stāstu un DNS, lai izaicinājumiem bagātajā modes pasaulē izveidot spēcīgu un starptautiski pieprasītu zīmolu. Tāpat modes dizainers tiksies ar mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvjiem, kas šobrīd izpilda pasūtījumus, bet nākotnē vēlas veidot savu modes zīmolu.
Par to, kā radoši izpildīt vienkāršus apģērba dizaina un modelēšanas pasūtījumus, seminārā Mode. Kreativitāte. Koncepts pieredzē dalīsies dizainers un Modes mākslas un tehnoloģiju augstskolas ESMOD Paris pārstāvis Pols Maršāns. Viņš ir strādājis tādos modes namos kā Yves Saint Laurent, Nina Ricci, Frederic Castet International un Cacharel, tomēr viņa vislielākā kaislība un aizraušanās ir paša radītais apakšveļas zīmols Paul Marchand.
Šiem lektoriem pievienosies arī modes guru no Itālijas – Eiropas Dizaina institūta Romā profesors Džovanni Otonello un modes eksperte Lara Aranjo Džilji.
Džovanni Otonello, kas ir ne vien profesors, bet arī luksusa zīmolu Bottega Veneta, Hugo Boss, La Martina, Mandarina Duck, Rubelli konsultants, seminārā stāstīs par dizaina konceptu (ko tas nozīmē, kas ir projekts un radošās domāšanas process). Viņš skaidros simbolus, pagātnes nozīmi mūsdienu dizainā, dizainera lomu un dizaina procesa norisi.
Savukārt dizainere Lara Aranjo Džilji, kas strādājusi kopā ar labi pazīstamo itāļu dizaineri Džordžo Armāni, vadījusi zīmolu MiuMiu un bijusi Eiropas Dizaina institūta Romā Modes katedras vadītāja, dalīsies pieredzē, kā radošumu var izmantot kā panākumu atslēgu modē.
Vairāk par semināra programmu šeit: