Daudzsēriju mākslas filma pirmizrādi piedzīvoja 27. novembrī interneta platformā agentura.jrt.lv. Patlaban filma ir pieejama tikai latviešu valodā, bet plānots, ka līdz gada beigām tā būs skatāma arī krievu valodā.
Runājot par kopējiem ienākumiem, kas gūti iepriekšpārdošanā, Liepiņa norādīja, ka biļetes cena bija 40 eiro, tomēr jāņem vērā apstāklis, ka šim produktam, atšķirībā no teātra biļetēm, tiek piemērots pievienotās vērtības nodoklis 21% apmērā.
"Biļešu tirdzniecība notiek visu laiku, bet jāņem vērā, ka kopš pirmizrādes ir pagājušas tikai trīs dienas. Pārdošanas apjomi brīvdienu ietekmē ir mazliet mainījušies. Tāpat mēs pieļaujam, ka lojālie teātra skatītāji iegādājās produktu jau iepriekšpārdošanā," sacīja teātra pārstāve.
Jautāta, kādas bijušas daudzsēriju filmas ražošanas izmaksas, Liepiņa norādīja, ka nosaukt objektīvu summu ir visai sarežģīti, jo seriāla veidošanā tika iesaistīti visi teātra aktieri, kuri saņem algu, bet netika atsevišķi algoti. Seriāla tapšanā izmantotas, piemēram, arī teātra telpas.
"Aprēķins šoreiz neatspoguļotu šāda produkta ražošanas izmaksas, jo mums ir ikmēneša izdevumi, kas saistīta ar telpām, algām un administrāciju. Procesā bija iesaistīti teju visi kolēģi un administrācija darbojās kā seriāla producents," skaidroja Liepiņa.
Kā vēstīts, pavasarī Covid-19 krīzes laikā JRT mākslinieciskajam vadītājam Alvim Hermanim radās ideja par daudzsēriju mākslas filmas veidošanu, kuras filmēšana notika vasarā.
Pēc teātra pārstāves Liepiņas iepriekš paustā, filmas žanrs apvieno psiholoģisku trilleri ar detektīvu un tās notikumi risinās Rīgā un valstī 2020.gada vasarā. Sižeta centrā ir kāda reklāmas aģentūra, kur "profesionalitāte saduras ar apnikumu, romantiku un eksistenciālu apjukumu". Hermanis iepriekš norādīja, ka daudzsēriju mākslas filmas Aģentūra mērķauditorija, visticamāk, būs JRT skatītāji.
Filmas scenārija autori ir Hermanis un rakstnieks Jānis Joņevs ar aktieru piedalīšanos, savukārt operators-inscenētājs ir Mārtiņš Grauds.