Septiņas īsfilmas ir savā rokrakstā un estētikā dažādas, arī to uzņemšanas vietas ir bijušas gan Latvijā, gan ārpus tās – Islande, Kanāda, Krievija.
Programmā ir īsfilmas, kuras runā par cilvēka iekšējo pasauli un sajūtām, pēta konkrētu emocionālo stāvokļu šķērsošanas un pārejas procesus, kā to var vērot īsfilmā Lilou. Autori pieskaras izolācijas un vientulības tēmai īsfilmā Solis, kamēr savu iekšējo cīņu ar izmisīgiem centieniem atcerēties un drosmi ieskatīties atmiņām acīs galvenais varonis izcīna īsfilmā Brālis.
Īsfilmā Lietuvēns autores uzmanības centrā ir latviešu mitoloģiskā būtne – Lietuvēns - kāda nogalināta cilvēka dvēsele, kurai jāmaldās pa šo pasauli tik ilgi, cik ilgi tai bijis nospriests dzīvot. Savukārt īsfilmā Corpus ir cita pieeja nāves tēmai, tā runā par nāvi kā formas, matērijas un enerģijas transformāciju.
Cita starpā īsfilma Bajushky, kas tulkojumā no krievu valodas nozīmē šūpuļdziesmas, ir mākslinieku kolektīva refleksija par Hieronīma Bosa triptihu Pasaulīgo baudu dārzs. Savukārt City arcs dejas īsfilma aplūko pilsētu kā dzīvu organismu konstantā augšanas un dilšanas procesā. Mijiedarbojoties ar kameru un Rīgas daudzveidīgo vidi, dejotāju ķermeniskā kustība akcentē saikni starp galvaspilsētu un laika ritējuma ietekmi uz to.
Biļetes pieejamas www.bezrindas.lv
Dejas īsfilmas 2022 organizē biedrība Horeogrāfu asociācija sadarbībā ar kino Bize.