"Autoceļu jomā ir jāsāk ieviest ilgtermiņa skatījumu," teica Bērziņš.
Viņš skaidroja, ka Latvijā autoceļu būvniecībā faktiski tiek dzīvots no 1.janvāra līdz 31.decembrim un nav pat vidēja termiņa skaidrības, cik daudz valsts un pašvaldības investēs autoceļos. Tostarp Bērziņš pauda viedokli, ka šī iemesla dēļ no autoceļu būvniecības ir aizgājušas praktiski visas kompānijas ar ārzemju kapitālu.
Tajā pašā laikā biedrības valdes priekšsēdētājs arī atzīmēja, ka Latvijā ir paziņoti ilgtermiņa mērķi, bet nav iezīmēta nauda šo mērķu sasniegšanai. Tostarp laikā, kad satiksmes ministrs bija Tālis Linkaits, tika apstiprināta stratēģija 2020-.2040.gadam, paredzot Latvijā izveidot ātrgaitas maģistrāles. "Tagad ir liels jautājums, kas notiks tālāk, vai šiem 17 kilometriem ātrgaitas ceļa [pagājušajā nedēļā satiksmei atklātais Ķekavas apvedceļš] būs turpinājums," sacīja Bērziņš.
Vienlaikus viņš atzina, ka Latvijā autoceļu un tiltu stāvoklis uzlabojas.