Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 28. novembris
Rita, Olita, Vita

Necienīgi pret klientu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Lina
L
Rezultāts jau ir. Vairākas reizes jau esmu lidojusi pustukšās "Air Baltic" lidmašīnās.
Kurnētājs
K
Varu iedomāties, kā sniegpārsliņas gānītos, ja noslogotos regulāri būtu tukšas vietas, jo aB nepārdod vairāk biļešu. “Vai jūs pirmo dienu šajā biznesā, ka nezināt, cik procenti pasažieru neierodas,” kliegtu laikraksta Diena apskatnieki.
abc
a
Plika ekonomiska loģika: ja nebūtu ‘overbooking’, būtu augstākas cenas vai mazāk reisu. Neatnākušie pasažieri pēc būtības subsidē atnākušos. Ja neatnākušo % var puslīdz precīzi prognozēt, ir saprātīgi censties maksimizēt šos ienākumus. Arī sporta zāles un peldbaseini pārdod vairāk abonentu nekā varētu apkalpot. Kāpēc neviens nebirstē tos, kad lietainā brīvdienas pēcpusdienā pēkšņi ir pārpildīts?
melo kā Gebelss
m
Muļķīgas atrunas - nav tādas ''masveida pasažieru neierašanās'' un nav tādas prakses normālām kompānijām. Tikai debilais gauselis var tik debili un gebelsiski melot.
  • 2
  • 1
YYY
Y
Šis gan bija lieki rakstīts - "Mēs lepojamies ar savu nacionālo aviokompāniju, ..." Romān, lepojas atsevišķi pietuvinātie, kuri barojos no AirBaltic. Klientu attieksme nav īpaši jūsmīga. Jā, AirBaltic personāls ir latviski inteliģents, bet citādi Gausa biznesa ētika ir, teiksim tā, apšaubāma un tuvredzīga. Piedevām viņš iepriekš ir pieķerts ārkārtīgi nopietnos un smagos melos.
Kārlis
K
Žurnaļuga (savulaik arī Latvijad politikāņu PR-ists) Meļņiks neko nav dzirdējis par avioindustrijas normālām operāciju efektivitātes praksēm, tāpēc apvainojas par lietām, kuras ir vispārpieņemta norma pilnīgi visur, kur netiek maksāta biznesa klases cena. Smieklīga (operāciju vadības) nekompetence no žurnālista puses. Tipa, topiku nejēdzu, bet kaut kādas ikdienas riebeklības uzskribēt vajag.
P
P
Vieniga vieta pasaule,kur klients ir cienits un lolots, ir senakas profesijas rezidence.
Es
E
Ak,tu draiskuli,sasmīdināji gan.
  • 0
  • 0
!
!
Un vēl... un tas nav urbānais mīts... AirBaltic ir tik debīli, ka viņi neiezīmē pasažierus, kurus nojūguši no iepriekšējā reisa overbookinga dēļ. Ir reāli gadījumi, kad cilvēkam atsaka iekāpšanu, jo nav vietas, ok, viņam tur iedod viesnīcu, viņš ierodas uz nākamo reisu, uz kuru viņam iedeva jaunas biļetes. Un viņam atkal pasaka, ka atkal nav vietu! Tai aviokompānijā strādā kaut kādas atsaldētas un dumjas čangalietes. Kā viņi runā. Tas vispār ir kaut kas neiedomājams. Žļembā košļeni un savā čangaļu dialektā kaut ko lecas. Angliski viņiem ir nevis fly with Airbaltic (kā ir pareizi), bet fly by AirBaltic.
!
!
Kādi jaunieši. Savām acīm redzēju, kā lidostā vēlā vakara stundā palika visa Igaunijas valdības delegācija. Neviens nekādus brīvprātīgos nemeklēja, piegāja Igaunijas premjerministram klāt un pateica, ka nekur nelidos un ja vēl daudz protestēs, vispār nekad nekur nelidos.
Redzi
R
Tāda ir tā ĻOTI prastā un nesamērīgi dārgā AirBaltic aviokompānija.
  • 2
  • 0
.
.
Tāpat es nebrīnos par to masturbējošo AirBaltic stjuardesu, kas sūtīja savus video Igoram. Ir gadījies sēdēt pēdējā rindā un klausīties, kā apkalpe starp pasažieru apzviegšanu un aprunāšanu skaļā balsī dalās brīvdienu piedzīvojumos. Kā dzēruši, kā vēmuši, ko un kā pi%%uši. Laikam domā, idioti, ka pasažieri nedzird, ko runā dažus metrus tālāk.
.
.
Kurš lepojas ar AirBalticu? Es, piemēram, nelepojos. Kā var lepoties ar aviokompāniju, kura principā nemaksā ES regulā paredzēto kompensāciju atceltu un kavētu reisu gadījumā. Izsist var tikai caur firmu, kas ar to nodarbojas un savāc sev pusi (un to izveidojis bijušais AirBaltic darbinieks) vai caur tiesām. Vairums nospļaujas un noraksta zaudējumos. Piemēram, British Airwways bez kādām iebildēm iedod maksājumu karti ar attiecīgo kompensācijas summu. AirBaltics paziņo, ka viņiem saplīsusi lidmašīna, tāpēc kompensācija neesot jāmaksā, Bet IR, saskaņā ar Regulu ir tieši šādā gadījumā jāmaksā. Par apkalpes līmeni es neizteikšos. Tāpat kā par to, ka jaunajās lidmašīnās ir 2 tualetes un priekšējo drīkst lietot tikai biznesa klase un apkalpe, kā rezultātā uz 150 pasažieriem ir 1 tualete, kas ir murgs. Apkalpe paziņo, ka viņi neko nevarot darīt. Rociņas pārāk ļenganas atvērt svētās biznesa klases aizkarus un palaist vismaz bērnus, kuri raud, jo ļoti gribas čurāt, bet rinda uz wc ir 20 minūtes
..
.
Tieši darba darīšanās es ar viņiem neiesaku lidot. Ja ir tiešām ļoti, ļoti svarīgi nokļūt uz kādu sanāksmi, darba interviju, eksāmenu, labāk izvēlēties aviokompānijas, kas nepārdod vairāk biļešu kā vietu. Kā jau rakstā minēts, nebūs pat iespēja neko izskaidrot, jo neviens nebūs ne sazvanāms, ne sasaucams, tev atsūtīs sms, ka tev nav vietas tavā Airbaltic reisā.
  • 14
  • 2
lex
l
Muļķības, kompensāciju no Airbaltic esmu dabūjis divreiz; un nekad nav bijušas problēmas ar tualetēm. AB primāri tomēr ir tiem, kas lido darba darīšanās. Un es lepojos ar AirBaltic, kad redzu, ka ielidojot no Oslo, puse pasažieru aiziet uz transfer.
  • 5
  • 12
Kolhozasagādnieks
K
Ko jūs satraucaties? Tā ir sena CCCP laiku prakse! Kad es braukāju pa sovdepiju , rezerves daļas meklēdams, mani arī bieži patrenca no viesnīcas, jo bija atbraukuši kādi cienījamāki.
:)
:
Problēma jau nav virs normas pārdotajās biļetēs (tā dara visas aviokompānijas), bet veidā kā tiek risinātas konfliktsituācijas, kad tiešām ieradušos lidot gribētāju skaits ir par lielu. Un tur AirBaltic būtu daudz kas jāuzlabo. Diez vai visi vienā reisā lidojošie grib paspēt uz koncertu, gan jau tur ir tādi, kuri atgriežas no kādā ceļojuma mājās un par dažu stundu gaidīšanu, būtu ar mieru saņemt vairākus simtus eiro. Aviokompānijas uzdevums ir atrast tos gribētājus, nevis izvēlēties kādu pēc sava ieskata.
melo kā Gebelss
m
Nekādas visas tā nedara. avioBidlas ir vienīgie.
  • 1
  • 2
Arno
A
Lepoties ar AirBaltic??? Vienīgie kas ar to lepojas ir politikāņi. Vismaz viņi tā saka, kaut gan visticamāk tādā veidā atstrādā AirBaltic piešķirtās VIP kartes
Margarēta
M
Viņi arī cenšas maksimāli izvairīties no AirBaltic un, cik zinu, dod priekšroku Lufthansai.
  • 8
  • 3
Horošijs
H
Kādu reizi nospļaujos uz ielas arī tagadējos laikos.... Nez kā aviokompānijai klājas, kādi radītāji, peļņa, zaudējumi, darbinieki utt.
Arhoroš
A
Nekas,spļauj šad tad,vasarā ātri izžūst un neviens neko neredz.
  • 0
  • 0
Valsts sponsorētā
V
Kompānija var darīt, kā gribas. Tās fireri zin, ka valsts(nodokļu maksātāji) par visu samaksās

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Latvija sāk pazust no vienādojuma

Esat pamanījuši, kā Latvijas informatīvajā telpā līdz nesenam laikam konsekventi uzturētais vēstījums, kas kara iznākumu Ukrainā tieši sasaistīja ar mūsu valsts drošību, to pamatoti paceļot...

Birokrātija prasa aizvien vairāk resursu, tā jāmazina

Par nākamā gada budžetu, nodokļu izmaiņu ietekmi uz ekonomiku un uzņēmēju vēlmi pēc stabilitātes un prognozējamības Guntars Gūte sarunājas ar Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektoru ...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē