Iemest aci tajā, ko vakances pretendenti publicē savos sociālo tīklu kontos, ir neatņemama darbā pieņemšanas procesa daļa, CV-Online Latvia un kompānijas Bite veiktā aptaujā apliecina 40% Latvijas darba devēju. Tiesa, 29% aptaujāto norādījuši, ka īpaši nepēta, ko iespējamais darbinieks ievieto sociālajos tīklos, jo, viņuprāt, svarīgākas ir darbinieka kompetences. Vēl 22% to dara daļēji, bet 9% darba devēju apgalvo, ka šobrīd to nedara, taču nākotnē mērķtiecīgi plāno pievērst lielāku uzmanību darba pretendentu sociālo mediju kontu saturam.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena otrdienas, 7.jūnija, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!