Kā pirmais nozīmīgākais veikala izvēles kritērijs ir iespējami lielāka preces vērtība pret cenu (cenas un kvalitātes attiecība), kuru kā nozīmīgāko veikalu izvēles faktoru norādījuši 66% aptaujāto. Ar ievērojami zemāku - 36% aptaujāto īpatsvaru - kā otrs populārākais veikalu apmeklējumu iemesls ir atraktīvi piedāvājumi un akcijas.
"Lai arī ekonomikā joprojām valda krīze, pircēji reģionos skaidri apliecina, ka viņiem ļoti būtiska ir iegādātās preces kvalitāte, un tas ir kārtējais pierādījums Latvijas patērētāja prasīgumam pēc kvalitatīvas, svaigas, veselībai atbilstošas produkcijas, un veikalu tīkliem tāda ir jānodrošina," secina SIA Pārtikas tirdzniecības apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine.
Kā citus veikalu apmeklēšanas iemeslus respondenti reģionos minējuši arī pirkuma izdevīgumu, labas kvalitātes svaigas pārtikas pieejamību, kam seko veikala tīrība, noformējums, lojalitātes karšu piedāvājums, kā arī iespējami daudz un dažādu zīmolu preču piedāvājums.
Pētījuma dati arī liecina, ka iespēja novietot automašīnu ir aktuāla 12,2% aptaujāto, iespējami ilgs darbalaiks - 9,8%, bet tikai 1,8% aptaujāto ir svarīgi, lai attiecīgais veikals nodrošinātu arī iespēju iepirkties internetā. Pētījums tika veikts 2011.gada nogalē, aptaujājot Rīgas rajonā un pārējā Latvijā dzīvojošus respondentus.