Pārtikas mazumtirdzniecības tīkls Elvi pieņēmis lēmumu atjaunot sadarbību un atsāk tirgot konditorejas uzņēmuma SIA Adugs Production produkciju, portālu Diena.lv informēja Elvi pārstāvji.
Vācijas zemo cenu veikalu tīkla Lidl ienākšana Latvijas tirgū var nest arī nopietnus zaudējumus tautsaimniecībai, jo līdz ar masveida lēto produktu importu no ārvalstīm Latvijas ražotāji zaudēs savu konkurētspēju, aģentūrai LETA sacīja SIA Elvi Latvija komercdirektore Laila Vārtukapteine.
7. decembrī plkst. 19 Rīgas Domu ziemas noskaņās ietērps Latvijas Nacionālo bruņoto spēku orķestris diriģenta Gunta Kumačeva vadībā un elektroniskās mūzikas mākslinieks ELVI, informēja Mans Doms pārstāvis Gatis Vectirāns.
Šā gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar tādu pat periodu pērn, Elvi veikalu tīkla kopējais apgrozījums pieaudzis par 19%, liecina provizoriskie dati. Elvi zīmola turētāja SIA _Pārtikas tirdzniecības apvienība _komercdirektore Laila Vārtukapteine uzsver, ka uzņēmums strādājis veiksmīgi un šis pieaugums vērtējams kā pozitīvs.
Veikalu tīkls Elvi neprasīs piegādātājiem pāriet uz jaunajām eiropaletēm, informēja uzņēmuma pārstāvis Gints Lazdiņš. Komentējot izskanējušo informāciju, ka Latvijas lielveikali izvirzījuši prasības ražotājiem piegādāt produkciju uz īpašām paletēm, Elvi norāda, ka tīkla veikali turpinās strādāt atbilstoši pašreizējiem standartiem.
Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas (LPTA) biedri – lielākie Latvijas mazumtirgotāji – Elvi, Rimi,_ Maxima un IKI _– pauduši atbalstu Ministru prezidenta Valda Dombrovska (Vienotība) ierosinājumu samazināt pievienotā vērtības nodokļa (PVN) likmi un apliecina, ka attiecīgi samazinās arī preču cenas veikalos.
Pagājušās nedēļas nogalē atklāts 82. Elvi veikals Latvijā. Kārtējais mazumtirdzniecības veikals atklāts pēc franšīzes principa, kas izrādījies ļoti veiksmīgs, stāsta SIA Pārtikas tirdzniecības apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine.
Pērn,
salīdzinot ar gadu iepriekš, Elvi veikalu tīkla kopējais apgrozījums
pieaudzis par aptuveni 10%, informē SIA Pārtikas tirdzniecības
apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine. Konkrēti tirgus peļņas rādītāji gan neesot izpaužami, jo Pārtikas
tirdzniecības uzņēmums ir franšīzes uzņēmums.
Zema cena ir tikai piektais nozīmīgākais veikala izvēles kritērijs,
liecina mediju aģentūras Media Planning Group’ veiktais pētījums, kura ietvaros tika aptaujāti Rīgas
rajonā un pārējā Latvijā dzīvojoši respondenti.