Japānas GP izvērtās par taktisku cīņu, un Red Bull komandai sacīkstes gaitā nācās mainīt boksu apmeklējumu stratēģiju, lai ar abiem pilotiem tiktu garām Romēnam Grožānam, kurš «izcēla» fenomenālu startu no ceturtās starta pozīcijas un netīrās trases puses. Red Bull stratēģijas maiņa nostrādāja, un komanda izcīnīja dubultuzvaru, taču procesā priekšrocības ieguva Fetels, lai gan pēc kvalifikācijas un arī starta viņš bija aiz sava komandas biedra Marka Vebera, kuru Red Bull nolēma boksos saukt trīs reizes. Fetels palika pie divu boksu apmeklējuma varianta, aizvadīja garu vidējo sacīkstes nogriezni un uz tā rēķina tika garām abiem sāncenšiem, izcīnot uzvaru. Pēc finiša sākās sazvērestības teorijas par to, ka Red Bull ir apzināti novākusi Veberu no Fetela ceļa, un arī pats austrālietis atzina, ka vēl sacīkstes laikā šaubījies par komandas lēmuma pareizību, pārejot uz trim boksu apmeklējumiem. Viņš neslēpa sarūgtinājumu intervijās, jo šī, iespējams, bija labākā izdevība vēl pirms karjeras beigām izcīnīt savu 10. uzvaru.
Tikmēr Japānā pie rekorda tika arī Fernando Alonso, kuram ar ceturto vietu un 12 punktiem pietika, lai kļūtu par visvairāk punktu guvušo pilotu F-1 vēsturē. Alonso kontā tagad ir 1571 punkts, un viņš apsteidza M. Šūmaheru, kuram 1566 punkti. Asu reakciju par šo ziņu gan izrādīja Šūmahera fani, uzreiz norādot, ka agrāk par uzvaru deva tikai 10 punktu, savukārt pēdējās sezonās tik daudz saņem par piekto vietu. Ja tādā garā turpinās uzvaras gūt Fetels, tad Šūmis var zaudēt arī panākumiem bagātākā pilota statusu.