Taču ir arī tādi, kas vienkārši priecājas un gūst labumu, piemēram, SIA Elvi Latvija pārdošanas dati vēsta, ka, tuvojoties Starptautiskajai sieviešu dienai, pārdoto ziedu apjoms pieaug par 579%, arī citi veikali lepojas ar augstajiem rādītājiem.
SIA Rimi Latvia pārstāve Inga Bite skaidro, ka ar to vien, ka svētki ir, nepietiek, vairāk izdodas pārdot, ja tie iekrīt darba dienā: «Visticamāk, vīriešu kārtas pārstāvji ar dāvanām tad sveic ne tikai savas tuvākās sievietes, bet arī kolēģes.» Citādās domās ir SIA Maxima Latvija komunikāciju speciāliste Zane Udrase: «Pārdošanas apjomi daudz nemainās. Piemēram, ja svētki ir svētdienā, kolēģes tiek apsveiktas pirmdienā, ja sestdienā, tad sveic piektdienā. Mainās datumi, kuros vairāk pērk, bet daudzumu kopumā tas neietekmē.» Veikalu pārstāvji zināja teikt, ka šogad pārdošanas apjomi būtiski neatšķiras no citām reizēm, pircēji joprojām nežēlo līdzekļus savu mīļoto iepriecināšanai. Z. Udrase apgalvo, ka 59% iedzīvotāju dāvanām atvēlējuši līdz 20 eiro, - dati iegūti no uzņēmuma veiktās aptaujas. Respondentēm arī esot jautāts, no kura latviešu vīrieša sievietes gribētu saņemt ziedus. Pirmo vietu izpelnījās Valsts prezidents Raimonds Vējonis, aiz sevis atstājot mūziķi Intaru Busuli, Prāta vētras solistu Renāru Kauperu un aktieri Ģirtu Ķesteri.
Veikalnieki spriež, ka sievietēm dāvina dažādas lietas - šokolādes, dzirkstošos dzērienus, konfekšu kārbas, tortes, kūkas, ruletes, zemenes, melones u. c. Tomēr līderi nemainīgi ir ziedu klēpji - visbiežāk rozes, narcises, tulpes un hiacintes. To audzētāji vēl pirms svētkiem ziņoja, ka šis gads nav nesis pārsteigumus, pieprasījums joprojām ir liels. Taču atšķirībā no citām reizēm novērojama tendence biežāk pasūtīt podiņos audzētos, nevis grieztos ziedus. Vairāki tirgotāji, atbalstot pašmāju censoņus, veikalos piedāvājuši vien Latvijā audzētās puķes, to cena saglabājusies pērnajā līmenī.
Elvi pārstāvji novērojuši, ka ap šo laiku palielinās arī pārdoto mīksto rotaļlietu (+44%) un dzirkstošo dzērienu (+105%) skaits. No plauktiem ātrāk pazūdot arī gaļas kulinārija (+35%) un gatavie salāti (+23%). «Tas ļauj secināt, ka Sieviešu dienu cilvēki labprāt atzīmē gan kolēģu, gan ģimenes lokā, atbrīvojot sevi šajā dienā no gatavošanas rūpēm un ļaujoties svētku atmosfērai,» spriež Elvi komercdirektore Laila Vārtukapteine. Savukārt Maximā vairāk nekā citus gadus pērkot zefīrus.
«Cilvēku iepirkšanās tendences gadu no gada, tuvojoties 8. martam, ir līdzīgas. Kaut arī viedokļi par šiem svētkiem ir atšķirīgi, tomēr cilvēki tos labprāt atzīmē un pat sāk gatavoties jau pāris dienu iepriekš,» atzīmē L. Vārtukapteine.