LADC valdes locekle Anete Franka uzsver, ka LADC skola ar nolūku veidota kā neoficiāla izglītības programma un tieši tāpēc mācīties gribētājiem varēs piedāvāt nevis atbilstošu izglītību ieguvušus pedagogus teorētiķus, bet «nozarē strādājošus profesionāļus, Latvijas un ārvalstu labākos reklāmas dzīves pazinējus, ideju celmlaužus, reklāmas praktiķus ar daudzu gadu pieredzi, ar desmitiem apēstu sāls pudu vēderā, tūkstošiem negulētu nakšu spoguļattēlā, simtiem miskastē izmestām, bet desmitiem realizētām idejām. Mums labāku nav. Ēriks Stendzenieks, Armands Leitis, Zigurds Zaķis, Andris Rubīns, Aleksandrs Bētiņš, Sabīne Rapa, Mārcis Miķelsons-Germs, Voldemārs Dūdums, Gints Apsīts, Valdis Ošiņš, Raimonds Platacis, Edgars Pētersons, Pēteris Līdaka, Uģis Olte, Oskars Cirsis, Māris Ločmelis, Reinis Adovičs, Māris Upenieks, Pauls Bankovskis, Jānis Joņevs un daudzi citi LADC skolas studentus vedīs pa reklāmas dzīves labirintiem, mācīs domāt radoši, vadīt projektus, rakstīt, uztvert, saprast, izstrādāt stratēģiju, domāt konceptuāli, zīmēt un līmēt, fotografēt un filmēt, pārdot un prezentēt, domāt lieli, domāt mazi, domāt digitāli, domāt klasiski», stāsta A. Franka un sola, ka skolā slinkot nevarēs - jāmācās būs daudz un smagi.
LADC skola norisināsies no augusta vidus līdz martam, un mācības tajā maksās 500 eiro. Programmā ietilpst deviņi moduļi, kas aptver visas svarīgākās reklāmas komponentes. Papildus ik nedēļu tiks rīkotas arī iedvesmojošās piektdienas, kurās gan vietējie, gan ārzemju radošajās jomās strādājošie lasīs speciāli sagatavotas lekcijas.
Lai pretendētu uz kādu no 15 skolas audzēkņu vietām, interesentiem līdz 20. jūlijam jāizpilda divi darba uzdevumi, kas pieejami www.ladc.lv/skola; vietnē var arī sīkāk iepazīties ar skolas piedāvājumu. Iesūtītos risinājumus izvērtēs LADC žūrija, rezultātus paziņos 27. jūlijā.