Jaunais autobuss Rīgas satiksmei nodots kopš 13.februāra un plānots, ka divu nedēļu laikā to izmantos pilsētas transporta kustībā 40.autobusa maršruta līnijā.
"Tie ir gan dārgāki iegādē, gan uzturēšanā. Ja aprēķina visas izmaksas un ieguvumus, tie tomēr izmaksā vairāk," sacīja V.Zaķis. Viņš norādīja, ka šādus hibrīdautobusus var atļauties valstis, kas subsidē "zaļo" politiku.
Rīgas Satiksmes pārstāvis atzina, ka uzņēmums plāno iegādāties jaunus trolejbusus un autobusus, tomēr, visticamāk, tie nebūs hibrīdautobusi. Viņš arī norādīja, ka šie autobusi veidoti uz Solaris autobusu, kas līdzīgi arī Rīgā kursējošajiem, virsbūves, bet tiem iebūvētas dažādas papildu tehnoloģijas.
Solaris Urbino 18 Hybrid darbojas, pateicoties diviem ar elektrību darbināmiem motoriem un ar ražotāja Cummins dzinēju, kas darbināms ar dīzeļdegvielu. Autobusā ir 51 sēdvieta, bet kopējā ietilpība ir 161 pasažieris.