Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Popularizē zīmolu caur lietotāju atsauksmēm

Sabiedrisko attiecību aģentūras _Mediju tilts _valdes priekšsēdētāja Laura Minskere intervijā Rūtai Kesnerei stāsta par zīmolu vēstnešiem un to uzdevumiem.Fragments no intervijas:Jūs esat uzsākuši zīmolu vēstnešu projektu Womstar.lv. Ko mūsdienās nozīmē būt zīmola vēstnesim?Projekta iecere radās pirms pusotra gada, mūsu uzņēmumam viesojoties pie kolēģiem Portugālē, kur zīmolu vēstneši ir ļoti izplatīti.

Pēc būtības tas ir mutvārdu mārketings, kas pašlaik pasaulē ir viena no straujāk augošajām nozarēm. Tās ir preces vai pakalpojumu lietotāju atsauksmes, ar kurām tie dalās ar saviem draugiem un paziņām. Latvija ir pirmā valsts Baltijas un Skandināvijas reģionā, kurā arī darbojas zīmolu vēstneši. Womstar.lv ir portāls, ar kura starpniecību kādas preces ražotāji savu produktu var nodot cilvēkiem - zīmolu vēstnešiem - testēšanai. Savukārt vēstnešiem ir iespējas pirmajiem bez maksas izmēģināt kādu produktu un dalīties par to atsauksmēs ar draugiem, radiem un paziņām. Šis mutvārdu mārketings īpaši piemērots jauniem produktiem, kuru reklamēšanai uzņēmumam nav pieejams liels finansējums, lai tos reklamētu televīzijā vai presē.Kā var kļūt par zīmola vēstnesi?Tie ir brīvprātīgie. Sākotnēji domājām, ka visaktīvākie būs jaunieši, bet nē, mums ir pārstāvētas visas vecumu grupas un ir cilvēki ne tikai no Rīgas, bet arī reģioniem. Būtisks priekšnoteikums, lai kļūtu par vēstnesi, ir interneta un sociālo tīklu lietošana, jo tie ir galvenais atsauksmju izplatīšanas kanāls. Visapzinīgākās vēstneses bija dāmas vecumā no 40 līdz 50 gadiem, kuras bija iesaistītas kaķu barības testēšanā, dodot to saviem mīluļiem. Jāteic, ka pievienotā vērtība bija arī tā, ka šīs dāmas apguva prasmes lietot sociālos tīklus, lai varētu šajā projektā piedalīties. Pašlaik mūsu datubāzē ir ap 5000 zīmolu vēstnešiem.Ar ko zīmola vēstnesis atšķiras no uzņēmuma produkcijas lobista vai reklāmista?Zīmolu vēstnešiem ir savs ētikas kodekss. Ar katru jauno vēstnesi mēs šīs lietas arī pārrunājam. Pirmais un galvenais likums - vēstnesis nav pārdošanas aģents. Nevienam nebūs interesanti klausīties neobjektīvus slavinājumus. Vēstnesim jāprot interesanti pastāstīt par produktu, gan to, kas patika, gan to, kas nepatika.Visu interviju lasiet laikraksta Diena trešdienas, 12.novembra, numurā!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Latvija sāk pazust no vienādojuma

Esat pamanījuši, kā Latvijas informatīvajā telpā līdz nesenam laikam konsekventi uzturētais vēstījums, kas kara iznākumu Ukrainā tieši sasaistīja ar mūsu valsts drošību, to pamatoti paceļot...

Birokrātija prasa aizvien vairāk resursu, tā jāmazina

Par nākamā gada budžetu, nodokļu izmaiņu ietekmi uz ekonomiku un uzņēmēju vēlmi pēc stabilitātes un prognozējamības Guntars Gūte sarunājas ar Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektoru ...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē