Barona ielā. Vicemērs to ir nosaucis par eksāmenu būvniekiem, bet, rūpīgāk iedziļinoties projektā, šķiet, ka eksaminēt būtu nepieciešams pašu Rīgas šī brīža vadību.Un eksāmena jautājumiem vajadzētu būt daudz dziļākiem par to, kā izskatās jaunie veloceliņi vai kā tiek likts bruģis. Jo īstie problēmjautājumi slēpjas dziļāk, līdzīgi kā Barona ielas problēmas ir tās nerekonstruētajos pamatos - rīdzinieku acīm neredzamajā ielas daļā. Tāpēc vēl pirms Rīgas vadība dodas "eksaminēt" būvniekus, ja šāds pasākums tik tiešam notiks, mēs vēlētos Ušakova un Amerika kungiem adresēt pašiem savus eksāmena jautājumus: 1. Kāpēc uz Kr.Barona ielas veloceliņiem laiž automašīnas - vai tā nav neatbilstoša jaunā bruģa seguma izmantošana? Vai uz rekomendējošā veloceliņa ieklātais bruģis vispār atbilst cita veida transporta līdzekļu izmantošanai?2. Vai, laižot automašīnas pa jaunizveidoto, nekādos normatīvos aktos nereglamentēto "rekomendēto" velojoslu, netiek arī apdraudētas velobraucēju dzīvības?3. Kāpēc Kr.Barona ielu nerekonstruēja kapitāli, ieskaitot apakšējās kārtas, bet gan tikai vizuāli atjaunoja? Kad vispār pēdējo reizi veikta Kr.Barona ielas kapitālā rekonstrukcija?4. Kad beidzot Rīgas centrā būs normāli lietus ūdens kanalizācijas kolektori, lai, piemēram, atjaunotajā Barona ielā neapplūstu jaunās rekomendējošās velosipēdu joslas?5. Kāpēc Rīgā netiek normāli saskaņoti dažādu iestāžu, piemēram, _Rīgas siltuma _darbi ar ielu rekonstrukcijām, piemēram, Kr.Barona ielas atjaunošanas darbiem?6. Kāpēc šādi projekti tiek izstrādāti un izplānoti vāji un neprofesionāli?7. Vai būvnieki no SIA Binders brīdināja Rīgas domi kā pasūtītāju, ka šāds bruģis ir paredzēts vieglajai ekspluatācijai, nav domāts, ka pa to brauktu mašīnas?8. Kādēļ Rīgas dome nelika neko mainīt attiecībā uz velojoslās ieklāto bruģi, kas acīmredzami ir neatbilstošs un pārāk ātri nolietojas, kā to var redzēt jau šobrīd?Atbildes uz šiem jautājumiem interesē ne vien mūs, bet arī lielu daļu rīdzinieku, kuri ir novērojuši, ka Kr.Barona ielas projekta realizācijā redzamās situācijas Rīgā tiek novērotas sistemātiski arī citos projektos. Rīgai ir jāattīstās, bet tas ir jādara, apdomīgi saimniekojot un rūpīgi plānojot, nevis radot bardaku pilsētā un veicot tikai virspusējus uzlabojums. Kr.Barona ielas projekts ir tikai vēl viens apliecinājums tam, ka tiek pasūtīti nepārdomāti projekti, kas pēc tam tiek haotiski koordinēti.
Gavars: Atklātie jautājumi Rīgas vadībai
Kā liecina Rīgas mēra Nila Ušakova (Saskaņa) ieraksts sociālajā tīklā Facebook un vicemēra Andra Amerika (Gods kalpot Rīgai) intervija Latvijas Televīzijai, sestdien, 28. maijā, pilsētas vadība ir aicinājusi "visus gribētāju pievienoties kopīgā braucamās daļas remontdarbu kvalitātes pieņemšanā" Kr.
Top komentāri
Skatīt visus komentārusUzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Vārds