Izstāde apkopo Germana Ermiča nozīmīgāko veikumu kopš viņa studijas dibināšanas 2014. gadā, atklājot dizainera radošo procesu un filozofiju. Savā praksē apvienojot dizaina un mākslas paņēmienus, Germans Ermičs rada spilgtus darbus, kurus pazīst un augstu vērtē visā pasaulē. Viņa pieeju raksturo pakāpeniska, neatlaidīga tuvošanās galarezultātam, tiecoties piešķirt apveidu nemateriālām parādībām, meklējot jaunus tehnoloģiskus paņēmienus un eksperimentējot ar krāsām un materiāliem.
Būtiska autora rokraksta iezīme ir glezniecisks darbs ar krāsu stiklā – viņa mēbeļu caurspīdīgās virsmas piesātina plūstošas toņu pārejas. Taču krāsa Germana Ermiča darbos nav tikai estētiska piedeva – mākslinieks to izmanto formas veidošanai. "Krāsas piešķiršana objektam parasti tiek uzskatīta par vienu no noslēdzošajiem dizaina procesa soļiem. Tā vietā, lai vienkārši nokrāsotu priekšmetu, es sāku savu radošo procesu no krāsas, pētot krāsas un formas mijiedarbību objektā, kā krāsa var mainīt objekta uztveri un definēt tā formu," stāsta Germans Ermičs.
Lai gan Germana Ermiča idejas līdz šim visbiežāk īstenotas stiklā, dizainers strādā arī ar metālu, tekstilu, akmeni un citiem materiāliem. Tajos viņš eksperimentē gan ar krāsu un formu, gan novatoriskām tehnoloģijām, piemēram, radot oriģinālu virsmas apstrādes metodi, kas izceļ akmens dabīgo dzīslojumu, nevis pakļauj to ģeometrijas likumiem.
Izstādes kuratore ir arhitekte, urbāniste un publiciste Evelīna Ozola, ekspozīcijas tapšanā piedalījās fotogrāfs Filips Šmits un mūziķis Artūrs Liepiņš.
Germans Ermičs dzimis 1985. gadā Rīgā. Dizaina un mākslas pamatus apguvis Dānijā, vēlāk studējis Eindhovenas Dizaina akadēmijā Nīderlandē.
Kopā ar domubiedriem Rīgā 2007. gadā nodibinājis kultūras, mūzikas un modes žurnālu Veto. Germans Ermičs izveidojis drukātā izdevuma dizaina koncepciju un turpinājis Veto māksliniecisko vadību līdz pat 2018. gadam.
Uzsācis karjeru kā grafikas dizainers, studiju laikā Germans Ermičs pakāpeniski pievēršas trīsdimensionālu objektu veidošanai. Tad sākas Germana aizraušanās ar krāsām un to iespējām ietekmēt objektu formu, apkārtējo telpu un skatītāju uztveri. Eindhovenas Dizaina akadēmiju Germans Ermičs pabeidz 2011. gadā ar diplomdarbu Izometriskie spoguļi, kurā liek lietā savu interesi par optiskām ilūzijām. Diplomdarbu publicē starptautiskais dizaina žurnāls Frame, un absolventu izstādē viņu uzrunā ietekmīgā Milānas galeriste Rosana Orlandi (Rossana Orlandi), ar kuru dizainers sadarbojas joprojām.
Pēc pieredzes uzkrāšanas dažādos dizaina birojos, 2014. gadā Germans Ermičs Amsterdamā nodibina studiju. Jau nākamajā gadā Milānas dizaina mesē mākslinieks prezentē pirmo kolekciju Shaping Colour, ko turpina attīstīt arī turpmākajos gados. 2016. gadā The New York Times Style Magazine ierindo Germanu Ermiču starp 15 daudzsološākajiem jaunajiem dizaineriem, viņš iekļūst Jēras Dizaina parādes finālā un iegūst savu pirmo žurnāla Wallpaper* balvu.
2017. gadā Milānas dizaina mesē debitē Germana Ermiča Ombré stikla krēsls – mūsdienīga interpretācija par japāņu dizainera Širo Kuramatas (Shiro Kuramata) ikonisko Stikla krēslu. Šis darbs kļūst par būtisku pavērsienu Germana Ermiča karjerā – vizuāli kārdinošais krēsls apceļo pasaules nozīmīgākās dizaina izstādes un izdevumus. Ietekmīgie dizaineri Stefans Sagmeisters (Stefan Sagmeister) un Džesika Volša (Jessica Walsh) ierindo Ombré krēslu starp pasaules skaistākajām lietām. Ombré stikla krēsls ir iekļauts arī Dekoratīvās mākslas un dizaina muzeja kolekcijā un apskatāms pastāvīgajā ekspozīcijā Dizaina process.
Germans Ermičs ir veidojis interjera un arhitektūras darbus, piemēram, metro stacijas interjeru Seulā, Dienvidkorejā, instalācijas modes zīmolu Raf Simons un Wandler veikaliem Londonā un Amsterdamā, bet sadarbībā ar sociālo tīklu kompāniju Instagram – paviljonu Where The Rainbow Ends Kannās, Francijā.